ElarK-PNU

Розвиток залізничного транспорту на Поділлі наприкінці ХІХ на початку ХХ ст.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Володьков, Дмитро Миколайович
dc.date.accessioned 2019-10-26T09:40:23Z
dc.date.available 2019-10-26T09:40:23Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Володьков Д. М. Розвиток залізничного транспорту на Поділлі наприкінці ХІХ на початку ХХ ст.: бакалаврська роб. : 6.020302. Історія / Дмитро Миколайович Володьков. – Кам’янець-Подільський, 2017. – 64 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2841
dc.description.abstract Починаючи з першої половини ХІХ ст. швидкими темпами почали розвиватися капіталістичні відносини у різних напрямках промисловості та сільського господарства. У цьому контексті зросла роль України у розвитку внутрішньої та зовнішньої торгівлі, в результаті чого виникло питання не відповідності транспортного сполучення потребам ринку. Погані дороги у країні, як і в Подільському краї досить негативно впливали на розвиток торгових зв’язків та народного господарства в цілому. Внаслідок чого, у другій половині ХІХ ст. стало будування залізничних колій, які почали впливати на розвиток сільського господарства й торгівлі, пришвидшили процес суспільного розподілу праці та стимулювали швидкому зростанню міст. Мета роботи полягає у дослідженні «Залізничного будування на території Поділля у кінці ХІХ – на початку ХХ ст.», встановлення його рівня, закономірності розвитку та спрямованості. А саме стан розвитку будівництва на різних етапах, та ті проблеми, що виникали під час робіт на будівництві і праці робітників безпосередньо уже на збудовані залізниці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток залізничного транспорту на Поділлі наприкінці ХІХ на початку ХХ ст. uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу