Аннотации:
У рамках інтеграції України до Європейського Союзу, підтримки положень Болонської декларації зміст освіти майбутніх педагогів у галузі охорони праці вимагає переосмислення, певних змін стосовно нових вимог і напрямків розвитку держави в цілому. Питаннями пошуку ефективних механізмів розвитку охорони праці та безпеки життєдіяльності опікуються багато науковців. Питання методики проведення навчальних занять з охорони праці розглядається у працях Р. Сабарно, В. Огірцова, А. Саркісова, В. Мендерецького, Т. Поведи. Проблемам підготовки кадрів із питань цивільного захисту та охорони праці відповідно до вимог кредитно-модульної системи присвячено праці Р. Борисюка, В. Вовкотруба, Н. Манойленко та ін. Про необхідність формування цілісної системи навчання та перевірки знань із проблем охорони праці та безпеки життєдіяльності, організацію якісної підготовки працівників галузі освіти йдеться у наукових дослідженнях Л. Покроєвої. Однак у діючій системі навчання з питань охорони праці наразі існує низка протиріч, що пов’язані з відсутністю науково обґрунтованої та експериментально перевіреної системи навчання у вищих педагогічних навчальних закладах. Мета дипломної роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та практичній розробці блоку навчальних занять з охорони праці для майбутніх вчителів технологій.