301. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр»: Недавние поступления

  • Хоруженко, Анастасія Олександрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Дизайн як окремий вид діяльності сформувався завдяки інтеграції та взаємовпливу на його еволюцію багатьох історично обумовлених факторів. У дизайні відображається результат взаємодії декоративно-прикладного мистецтва та ...
  • Сереброва, Ірина Сергіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    На сьогодні календар виступає однією з важливих галузей дизайну. Сучасна людина щодня і щогодини перебуває в контакті з різними типами календарів, які фактично є важливим атрибутом її життя. Незважаючи на те, що календар ...
  • Сабова, Ольга Андріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Ювелірні вироби – предмети краси і побуту із дорогоцінним, напівкоштовним камінням у поєднанні з металами, а також художні вироби з недорогоцінних матеріалів, виконаних з великою майстерністю. До прикрас тіла відносять не ...
  • Праворський, Віталій Валерійович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Наразі плакат є візуальним способом спілкування в інформаційному просторі, інструментом й універсальним засобом візуальної комунікації. Плакати завжди сприймають як великоформатне, помітне зображення з текстом агітаційного ...
  • Мулярчук, Оксана Миколаївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Ювелірне мистецтво, зокрема така його галузь, як емальєрство, є невід’ємною частиною історичного розвитку декоративно-прикладного мистецтва в Україні. Споконвіку емаль була однією з найбільш вживаних засобів декору ювелірних ...
  • Шидловська, Катерина Сергіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Церковна хоругва належить до важливих атрибутів церковного інтер’єру, зокрема, відноситься до типу храмових тканин, які безпосередньо використовуються у релігійному обряді. Іконографічний сюжет виступає організуючою ...
  • Матраєва, Аліна Миколаївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Упродовж віків елементом декору житла були твори живопису. Багато років тому картини в інтер’єрі приміщень вважалися розкішшю, оскільки твори мистецтва прикрашали стіни осель тільки заможних людей. В наші дні мистецтво ...
  • Заблоцька, Марина Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Український іконопис визнаний одним з найцінніших вкладів України у світову культуру. Тому його вивчення дозволяє наблизитись до уявлень наших предків про моральність, духовну чистоту, красу та правду. Втілені в іконі ...
  • Гира, Марія Анатоліївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Іконопис – це художній літопис релігійного духовного життя суспільства, вид найдавнішого живопису, релігійного за темами, сюжетами та культового за призначенням. Ікона як художній елемент займала головне місце в інтер’єрі ...
  • Гаврилюк, Олена Миколаївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Натюрморт, як правило, стає першим мальовничим жанром, з яким знайомлять дітей. Одна з основних тем жанру натюрморту – тема любові до природи, тема її пізнання і освоєння, захоплення достатком її дарів, їх красою і ...
  • Барановська, Олександра В’ячеславівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Музеї України в останні роки роблять впевнені кроки до цифровізації. На горизонті з’являється чимало культурних проєктів, так чи інакше пов’язаних з цифровими технологіями, крім того, музеї і галереї активно оцифровують ...
  • Андруховська, Анастасія Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Процеси, що відбуваються в українському образотворчому мистецтві кінця ХХ – початку ХХІ ст., в багатьох випадках характеризуються небувалим розширенням побудови художнього образу. Однією з таких галузей, в якій відбулися ...
  • Кузьміна, Ольга Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Реставрація як наука сягає далекого минулого. Перші спроби відновити об’єкт культурної спадщини були здійснені ще у часи Античності, проте вони не були досконалими. Першочергово ці спроби проявлялися методом тиражування, ...
  • Клепас, Назарій Валерійович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    У зв’язку з швидким розвитком комп’ютерних технологій, мистецтво переходить у новий простір – віртуальний, цифровий. Цифровий живопис сьогодні використовується у багатьох сферах діяльності, таких як кіно, анімація, комп’ютерні ...
  • Ткач, Сергій Олександрович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Розвиток іконопису на Русі бере початок з прийняття християнства на слов’янських землях. Іконопис на даний час вже є сформованим, існує канон написання образу, яким користуються сучасні іконописці. Головним живописцем і ...
  • Петренчук, Валерія Валеріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    З давніх-давен натюрморт вважається найкращою школою реалістичного живопису, де художник осягає закони колірної гармонії та пластику форм, навчається майстерності володіння технічними прийомами і творчому ставленню до ...
  • Леонтюк, М. (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сьогодні реставрація все більше стає ділянкою науки, яка займається дослідженням теоретичних засад в тісному переплетінні з практикою. Це включає в себе не лише фізико-хімічні властивості багатошарової структури живописних ...
  • Щупак, Богдан Вікторович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    У колекціях багатьох музеїв, розташованих на території України знаходяться твори станкового олійного живопису, написані на дерев’яних основах. Це, як правило, роботи західноєвропейських майстрів або роботи українських ...
  • Тарнавська, М. (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Реставрація живопису з кожним роком стає все більш значущим явищем. Саме реставраційні процеси застосовуються для того, щоб зберігати і множити культурні багатства нашої Батьківщини. Вивчення досвіду реставраційної діяльності ...
  • Вітковський, Віталій Сергійович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Проблема реставрації та консервації творів образотворчого мистецтва, виконаного на полотняній основі, має місце від самого початку існування такої техніки виконання. Зрозуміло, що з часом будь-який предмет чи річ має ...

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись