ElarK-PNU

Особливості комунікативної діяльності дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поліщук, Л.М.
dc.date.accessioned 2019-11-02T13:02:38Z
dc.date.available 2019-11-02T13:02:38Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Поліщук Л.М. Особливості комунікативної діяльності дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку: магістерська роб. : 7.01010501 Корекційна освіта. Олігофренопедагогіка / Л.М. Поліщук. – Кам’янець-Подільський, 2017. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2929
dc.description.abstract Проблема формування комунікативної діяльності дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку в процесі шкільного навчання залишається актуальною, адже для даної категорії дітей важливий не тільки сам процес участі у комунікативній діяльності, але й розуміння ситуації, за якої він відбувається. Рівень розвитку комунікативної діяльності дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку вимагає від корекційної освіти більш детального вивчення та розробки нових засобів удосконалення рівня комунікативної діяльності цієї категорії дітей. У зв’язку з цим набувають актуальності питання вивчення особливостей комунікативної діяльності дітей з порушеннями розумового розвитку молодшого шкільного віку. Мета дослідження: вивчити особливості комунікативної діяльності дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості комунікативної діяльності дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу