ElarK-PNU

Перегляд 702. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «магістр» по темі "014 Середня освіта (Укрaїнськa мoвa i лiтерaтурa)"

Перегляд 702. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «магістр» по темі "014 Середня освіта (Укрaїнськa мoвa i лiтерaтурa)"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Грібова, Тетяна Валентинівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Отримавши друге народження після десятиліть замовчування, ім’я Миколи Хвильового, одного із найяскравіших лідерів літературного і культурного життя України 20‒30-х років минулого століття, зайняло своє місце в історії ...
  • Борцова, Яна Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Одним із визначників мовленнєвої поведінки є етикетність спілкування, що знаходить своє відбиття у функціонально-семантичній лінгвістичній категорії ввічливості. Комунікативно-прагматичні особливості увічливості та її ...
  • Григорук, Альона Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Людина дає назви живим і неживим об’єктам реальної дійсності і ономастика є частиною цього загального процесу називання. Власні імена, як і загальні назви, є продуктом історії, на них нашаровуються риси національної культури. ...
  • Навроцька, Мар’яна Юріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Особливе місце в історії розвитку українського історичного роману посідають твори Пантелеймона Куліша “Чорна рада. Хроніка 1663 року”, Івана Нечуя-Левицького “Гетьман Іван Виговський” та Андрія Чайковського “Сагайдачний”. ...
  • Гніда, Джоанна Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Увагу дослідників привертає індивідуальний стиль П. Глазового, письменника, що увійшов в історію сучасної української літератури кінця ХХ – початку ХХІ століття як експериментатор, чия художня творчість відзначається ...
  • Шаповалова, Наталія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Структурно-семантичний аналіз поетичної метафори дає змогу висвітлити не лише специфіку художнього осмислення світу автором, а й засвідчити можливості мови в розвитку семантики лексичних одиниць, взаємодії прямого, переносного ...
  • Цар, Катерина Петрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Нового прочитання творчості багатьох письменників потребує сьогодні середня школа. Руйнування образу Шевченка як кріпака і селянського поета-мученика можливе лише за умови переосмислення творчої спадщини Тараса Шевченка. ...
  • Грицух, Ірина Ярославівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Фраземіка стає найбільш вдячним об’єктом мовних спостережень завдяки своїй високій виразності, досить прозорому процесу фразотворення, підвищеній експресивності. Більшість фразем становлять цілі твори мовної образності, ...
  • Буцвін, Олена Сергіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    При вивченні мови художнього твору образ автора виступає одиницею визначення стилю письменника. Образ автора, з одного боку, є об’єднувальною одиницею всіх позатекстових факторів, що зумовлює реалізацію індивідуального ...
  • Домітраш, Христина Євгенівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Українська поезія початку ХХ століття виявила значне піднесення естетичних та світоглядних пошуків, помітні зрушення в тематиці, новаторство поетики і стилю, специфічну інтерпретацію буття. І в цю яскраву мистецьку палітру, ...
  • Бановська, Дар’я Костянтинівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Проблема взаємодії загальнокультурних і національних традицій, підкреслення важливості контактно-генетичних зв’язків української літератури зі світовим літературним процесом, показ типологічних подібностей й відмінностей ...
  • Скакун, Анастасія Леонідівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У сучасних умовах розвитку лінгвістичної думки спостерігається новий етап актуалізації та концептуалізації війни й обростання цього поняття новими смисловими ознаками. Тема війни виступала й продовжує виступати однією з ...
  • Стойко, Ірина Олегівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сучасне відродження в Україні суспільного статусу релігії як атрибута української нації дає можливість мовознавцям вивчати українську церковно-релігійну лексику, розвиток та функціонування якої тривалий час були поза увагою ...
  • Типусяк, Юлія Сергіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Жіноча література є невід’ємною частиною будь-якого національного літературного процесу, незважаючи на нечисленність її представниць, тому розвиток та функціонування жіночого письменства завжди привертає увагу літературознавців ...
  • Герлей, Марія Костянтинівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Кожен період розвитку історії літературної мови передбачає врахування контексту суспільно-політичних умов. Кінець ХХ – початок ХХІ століття – період змін у житті суспільства і активний розвиток жанрів публіцистичного стилю ...
  • Тодоріка, Христина Юріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Література будь-якої країни світу має образи жіночих особистостей, які обростають легендами та оповідями, що сприяє увіковічненню їх імені у національному та літературному процесі, а тому вони завжди привертатимуть увагу ...
  • Глуговська, Тетяна Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Незважаючи на значну кількість спеціальних лінгвістичних розвідок з теорії складного речення, в українському мовознавстві дотепер недостатньо уваги приділялося проблемі структурної і семантичної організації складної ...
  • Ярошук, Ольга Петрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Мова художньої прози неодноразово була об’єктом вивчення лінгвістики, оскільки саме у мові літературних творів певного періоду відбиваються мовні процеси і явища, характерні для цього періоду. У мові художньої прози, ...
  • Вишневська, Марина Валентинівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Однією з найбільш поширених є проєктна технологія навчання. Проєкт передбачає розробку теми, ідеї, детальне планування; спрямований на розвиток активного самостійного мислення здобувача вищої освіти, уміння знаходити й ...
  • Писаренко, Лілія Олександрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Василь Стус був українським поетом-шістдесятником, дисидентом і політв’язнем. За власні переконання щодо необхідності збереження й розвитку української культури зазнав репресій з боку радянської диктатури, його творчість ...