dc.contributor.author |
Дуков, Мар’ян Валерійович |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-05T18:16:25Z |
|
dc.date.available |
2019-11-05T18:16:25Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Дуков М.В. Стратегія іміджування української армії в сучасних українських військових ЗМІ : магістерська роб. : 061 Журналістика / Мар’ян Валерійович Дуков. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2973 |
|
dc.description.abstract |
Україна знаходиться на тому етапі свого розвитку, коли виникає необхідність не лише захистити власні географічні кордони, але й сформувати у світової спільноти усвідомлення того, що Україна як незалежна держава має змогу захистити власне населення. А для цього необхідно подати образ сучасної армії, як сильної і модернізованої. Формування іміджу силових структур досліджувалися так чи інакше з різних аспектів. Разом з тим, до сьогодні немає чіткої відповіді на те, який комплекс елементів варто застосовувати для формування цілісного образу Збройних Сил України. В контексті формування незалежної проєвропейської держави, а також за умов військових дій на східних територіях України актуалізується обрана тема дослідження. Об’єкт дослідження – сучасні українські військові ЗМІ, а також загальнонаціональні меді, які висвітлюють діяльність українських військ (видання «Народна армія» і «Військо України»). Предмет дослідження – стратегія іміджування української армії в сучасних українських військових ЗМІ. Мета роботи – вивчення стратегії іміджування української армії в сучасних українських військових ЗМІ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Стратегія іміджування української армії в сучасних українських військових ЗМІ |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |