ElarK-PNU

Модернізація навчального курсу «Історія педагогіки» на модульно-елективній основі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Франчук, Тетяна Йосипівна
dc.date.accessioned 2019-11-11T12:58:08Z
dc.date.available 2019-11-11T12:58:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Франчук Т.Й. Модернізація навчального курсу «Історія педагогіки» на модульно-елективній основі : монографія / Т. Й. Франчук. – Кам’янець-Подільський, 2016. – 128 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3003
dc.description.abstract У монографії досліджується проблема теоретико-методичного забезпечення оптимізації навчального курсу «Історія педагогіки», актуалізуючи принципи модульності та елективності, які складають основу компетентнісної, кредитно-модульної системи професійної освіти майбутнього педагога. Модульність позиціонується як механізм інтегрування змісту педагогіки та історії загальної і регіональної освіти, а також забезпечення фахової орієнтованості розвитку педагогічної компетентності студента. Для студентів, магістрів, аспірантів, викладачів педагогічних навчальних закладів та всіх, хто цікавиться історією педагогічної думки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП «Медобори-2006» uk_UA
dc.title Модернізація навчального курсу «Історія педагогіки» на модульно-елективній основі uk_UA
dc.type Книга uk_UA
dc.type Book en
dc.identifier.udc 37(091)(075.8)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу