Аннотации:
Теоретичний аналіз і узагальнення передової практики свідчать, що сьогодні достатньо досліджена методика навчання техніки рухових дій та розвиток фізичних якостей. Проте, науково обґрунтованих рекомендацій щодо методики поєднаного впливу, яка забезпечила б одночасне навчання рухових дій і розвиток фізичних якостей в процесі фізичного виховання першокласників з приоритетним використання засобів легкої атлетики в умовах загальноосвітньої школи у практиків немає. Незважаючи на те, що в науково-методичній літературі є достатньо даних з питань покращення фізичної підготовленості учнів початкових класів, ефективний вибір методик, адекватний підбір засобів для розвитку фізичних якостей та раціональна організація навчального процесу учнів 1 класів в умовах трьох уроків фізичної культури на тиждень ще мало вивчені і потребують подальшого наукового обґрунтування. Вирішення цієї проблеми дозволить не тільки удосконалити процес фізичного виховання дітей першого року навчання, а й забезпечить більш ефективну їх фізичну підготовленість. Все це зумовлює актуальність і доцільність наукового пошуку подальшого удосконалення рухової активності учнів початкової школи. Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання дітей першого року навчання. Предмет дослідження – обсяг рухової активності переважно легкоатлетичної спрямованості та особливості фізичної підготовленості учнів першого року навчання. Мета дослідження – проаналізувати вплив легкоатлетичних засобів на фізичний стан учнів першого року навчання.