dc.contributor.author |
Чорний, І. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-16T17:00:22Z |
|
dc.date.available |
2019-11-16T17:00:22Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Чорний І. Ю. Технологічні засади реалізації компетентнісного підходу у навчанні фізики учнів старшої школи: 014 Середня освіта (Фізика) / І. Ю. Чорний. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 68 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3077 |
|
dc.description.abstract |
Фундаментом будь-якої системи освіти лежить компетентнісний підхід, який являє собою спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є такі ієрархічно підпорядковані компетентності студентів, як ключова, загальнопредметна і предметна. У вищій освіті та професійній підготовці виділяють загальні та професійні компетенції. Об'єктом дослідження є процес навчання фізики студентів вищих навчальних закладів. Предметом дослідження є теоретичні основи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики в процесі його фахової підготовки. Загальна мета дослідження: розробити теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутнім фахівцем у навчанні студентів фізики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технологічні засади реалізації компетентнісного підходу у навчанні фізики учнів старшої школи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |