Репозиторий Dspace

Технологічні засади реалізації компетентнісного підходу у навчанні фізики учнів старшої школи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чорний, І. Ю.
dc.date.accessioned 2019-11-16T17:00:22Z
dc.date.available 2019-11-16T17:00:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чорний І. Ю. Технологічні засади реалізації компетентнісного підходу у навчанні фізики учнів старшої школи: 014 Середня освіта (Фізика) / І. Ю. Чорний. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 68 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3077
dc.description.abstract Фундаментом будь-якої системи освіти лежить компетентнісний підхід, який являє собою спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є такі ієрархічно підпорядковані компетентності студентів, як ключова, загальнопредметна і предметна. У вищій освіті та професійній підготовці виділяють загальні та професійні компетенції. Об'єктом дослідження є процес навчання фізики студентів вищих навчальних закладів. Предметом дослідження є теоретичні основи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики в процесі його фахової підготовки. Загальна мета дослідження: розробити теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутнім фахівцем у навчанні студентів фізики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технологічні засади реалізації компетентнісного підходу у навчанні фізики учнів старшої школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись