Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чорний, І. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2019-11-16T17:00:22Z | |
dc.date.available | 2019-11-16T17:00:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Чорний І. Ю. Технологічні засади реалізації компетентнісного підходу у навчанні фізики учнів старшої школи: 014 Середня освіта (Фізика) / І. Ю. Чорний. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 68 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3077 | |
dc.description.abstract | Фундаментом будь-якої системи освіти лежить компетентнісний підхід, який являє собою спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є такі ієрархічно підпорядковані компетентності студентів, як ключова, загальнопредметна і предметна. У вищій освіті та професійній підготовці виділяють загальні та професійні компетенції. Об'єктом дослідження є процес навчання фізики студентів вищих навчальних закладів. Предметом дослідження є теоретичні основи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики в процесі його фахової підготовки. Загальна мета дослідження: розробити теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутнім фахівцем у навчанні студентів фізики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технологічні засади реалізації компетентнісного підходу у навчанні фізики учнів старшої школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |