dc.contributor.author |
Ратушняк, Іванна Борисівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-16T17:28:41Z |
|
dc.date.available |
2019-11-16T17:28:41Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Ратушняк І. Б. Методичні засади організації віртуального лабораторного практикуму у процесі вивчення фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Іванна Борисівна Ратушняк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 67 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3085 |
|
dc.description.abstract |
Інформатизація суспільства зумовила глибоке проникнення інформаційних технологій в освітню галузь. Принципово змінився не лише матеріально-технічний рівень забезпечення навчання різних предметів, а і з’явилися нові інформаційні засоби, які по своїй суті дозволяють організувати моделювання, емуляцію та експеримент і не вимагають при цьому додаткового спеціального обладнання. До таких засобів у галузі фізики відносяться віртуальні, які наразі цікавлять не лише фізиків-науковців, а й дослідників у галузі педагогічних наук. Предметом дослідження є методика проведення фізичного практикуму, що реалізується на основі віртуального експерименту з розділу Оптика в старшій школі. Загальна мета дослідження: полягає в методиці застосування віртуального фізичного практикуму з фізики в старшій школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методичні засади організації віртуального лабораторного практикуму у процесі вивчення фізики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |