Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ратушняк, Іванна Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-16T17:28:41Z | |
dc.date.available | 2019-11-16T17:28:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ратушняк І. Б. Методичні засади організації віртуального лабораторного практикуму у процесі вивчення фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Іванна Борисівна Ратушняк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 67 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3085 | |
dc.description.abstract | Інформатизація суспільства зумовила глибоке проникнення інформаційних технологій в освітню галузь. Принципово змінився не лише матеріально-технічний рівень забезпечення навчання різних предметів, а і з’явилися нові інформаційні засоби, які по своїй суті дозволяють організувати моделювання, емуляцію та експеримент і не вимагають при цьому додаткового спеціального обладнання. До таких засобів у галузі фізики відносяться віртуальні, які наразі цікавлять не лише фізиків-науковців, а й дослідників у галузі педагогічних наук. Предметом дослідження є методика проведення фізичного практикуму, що реалізується на основі віртуального експерименту з розділу Оптика в старшій школі. Загальна мета дослідження: полягає в методиці застосування віртуального фізичного практикуму з фізики в старшій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методичні засади організації віртуального лабораторного практикуму у процесі вивчення фізики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |