ElarK-PNU

Перегляд 701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр» по назві

Перегляд 701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр» по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Отвіновська, Анастасія Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сучасний стрімкий розвиток різних галузей бізнесу вимагає до себе особливої уваги. Це зумовлює постійний розвиток маркетингових технологій задля того, щоб знаходити потрібний важіль впливу для бізнес-проєкту. На сьогодні ...
  • Прус, Дмитро Олександрович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність проєкту «Думаємо музикою» полягає у тoму, щoб дaти слухaчу мoжливість відпoчити від інфoрмaційної нaвaнтaженoсті. Aдже і тaк існує безліч радіoстaнцій, кoтрі трaнслюють чaсткoвo абo пoвністю нoвинний зміст. ...
  • Стасюк, Анна Андріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    «Соціальні мережі – це соціальна структура, що утворена індивідами або організаціями. В Інтернеті соціальні мережі мають вигляд сайтів, на яких користувачі можуть утворювати персональні сторінки та спільноти для спілкування ...
  • Безпалько, Марина Валеріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Актуальність бакалаврського проєкту полягає в тому, що реклама є однією з важливих складових успішного існування продукту, послуги чи організації на ринку. До рекламних послуг долучаються відомі особистості, великі компанії, ...
  • Стрижибовт, Соломія Іванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сформований бренд модельного агентства, складовою якого є брендбук, забезпечує лояльність споживачів, гарантії бюджетного фінансування з боку замовників і приплив додаткових інвестицій, відокремлення від конкурентів, ...
  • Волошина, Олександра Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    У нaш чaс проблема дoмaшньoгo aб’юзу нaбулa шиpoкoгo poзгoлoсу у суспiльних дискусiях, нa нaцioнaльнoму тa свiтoвoму piвнях. Paнiше ця пpoблемa не пpивеpтaлa тaкoї увaги, її звикли зaмoвчувaти, a пiдтpимкa пoстpaждaлим вiд ...
  • Мироненко, Влада Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Сенс стратегії полягає в правильності обраних рішень, список урегулювань, правил, якими керується фірма, в нашому випадку ‒ модельне агентство. Головна мета планування брендбуку – це максимальний прибуток в результаті ...
  • Політико, Аліна Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    У наш час спостерігається еволюція масових видань, значне розширення палітри їх жанрів, різноманіття хвилюючих тем. На сьогоднішній день у світі представлені сотні різних масових видань. Під однією й тією самою маркою-логотипом ...
  • Дмитрук, Роксолана Олександрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Соціальна реклама є технологією, яка виконує функцію гармонізації соціальних відносин та навколишнього середовища, а також сприяє набуттю нових цінностей й схваленню нових моделей поведінки, які покращують загальний стан ...
  • Антонюк, Тетяна Сергіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сьогодні в Україні помітний значний розвиток та зміни, що впливають на формування цінностей та способу життя всіх верств та прошарків населення. Невід’ємною частиною сучасності, а також фактором, що впливає на розвиток у ...
  • Бочуля, Дарія Русланівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сучасна людина у швидкому темпі життя прагне сприймати якісну, правдиву та достовірну інформацію, яка не потребує великих зусиль для її отримання і запам’ятовування. Саме за допомогою фотожурналістики як нового виду ...
  • Небесна, Анастасія Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність – відобразити реальну проблему у ставленні до бездомних тварин, аби вказати суспільству на важливу соціальну проблему та призвести до її вирішення. Мета роботи – створення соціального фотопроєкту, який зобразить ...
  • Леончик, Регіна Віталіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Проблеми у сфері екології знайомі людству уже декілька десятиліть. У 2021 році важко знайти людину яка хоча б раз не чула про проблему засмічення навколишнього середовища. Щодня більшість людей стикається із засміченими ...
  • Дуліченко, Ю. В. (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Новітні українські мас-медіа засвідчують, що важливе місце в суспільно-політичних ЗМІ посідають проблеми соціальної практики. Вони є актуальними для всього суспільства, адже мають вплив на всі аспекти його життя та діяльності. ...
  • Шпак, Вікторія Віталіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Одним з найменш досліджених аспектів української журналістики на сьогодні є розслідування. Цьому є декілька причин, найголовніша − відсутність давньої міцної традиції журналістського розслідування в Україні. Розвиток ...
  • Ткаченко, Юлія Валеріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дослідження спричинена тим, що сучасним рекламодавцям для побудови ефективної комунікації зі споживачами постійно доводиться вдосконалювати існуючі методи, інструменти та технології реклами. Тому сьогодні ...
  • Тимінський, Максим Ігорович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сьогодні в умовах сильної конкуренції у всіх сферах і галузях діяльності суспільства істотну роль відіграє імідж. Формування і підтримка позитивного іміджу вузу, зокрема спеціальності впливає на посилення її конкурентос ...
  • Стара, Олександра Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Репортаж – один із особливих жанрів телевізійної журналістики. Він посідає на українському медіаринку вагоме місце. Стан ефірів українського телебачення вкотре доводить, що жанр репортажу популярний не лише в новинній ...
  • Митрофанюк, Тетяна Віталіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальним вбачається створити реальну інформаційну платформу, яка б дала можливість представити власні фотороботи та журналістські матеріали. Такий веб-сайт допоможе зібрати навколо себе фотоспільноту та дозволить вчитися ...
  • Петрівська, Лілія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність звернення до цієї теми обумовлена кількома причинами: необхідністю наукового опрацювання проблеми сприйняття людиною бренду як об'єкта соціального пізнання. Сьогодні бренди стали не лише своєрідними споживчими ...