ElarK-PNU

Перегляд 701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр» за датою

Перегляд 701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр» за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Чуніна, Ольга Олександрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сучасні молодіжні клуби України для формування системи тематичного комунікування як серед членів клубу, так і з зовнішнім аудиторним резервом здебільшого використовують інтернет-ресурси. Це можуть бути сторінки у соціальних ...
  • Рудніцький, Олег (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Памфлет і фейлетон – це жанри з глибоким історичним корінням. Процеси їхнього становлення, розвитку і функціонування на різних етапах еволюції соціальних комунікацій є досить характерними і такими, що викривають жанрологічні ...
  • Бочуля, Дарія Русланівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сучасна людина у швидкому темпі життя прагне сприймати якісну, правдиву та достовірну інформацію, яка не потребує великих зусиль для її отримання і запам’ятовування. Саме за допомогою фотожурналістики як нового виду ...
  • Тимінський, Максим Ігорович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сьогодні в умовах сильної конкуренції у всіх сферах і галузях діяльності суспільства істотну роль відіграє імідж. Формування і підтримка позитивного іміджу вузу, зокрема спеціальності впливає на посилення її конкурентос ...
  • Тичинська, Яна Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Щоденні інформаційні блоки новин відкривають суспільству широкі можливості інформування про події у царині культури. Та багато хто сприймає культуру як розвагу. Це цілком вірно щодо невибагливої масової культури. Але ...
  • Шпак, Вікторія Віталіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Одним з найменш досліджених аспектів української журналістики на сьогодні є розслідування. Цьому є декілька причин, найголовніша − відсутність давньої міцної традиції журналістського розслідування в Україні. Розвиток ...
  • Туришин, Аліна Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність проблеми дослідження полягає в тому, що приналежність онлайн-ресурсів до ЗМІ, як і раніше залишається надзвичайно дискусійним запитанням. Лідери думок все частіше вдаються до винайдення нових методів та форм ...
  • Бородкіна, Марина Ігорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дипломної роботи полягає у тому, що існує тенденція використання прихованої реклами не тільки як засіб рекламування товару, але й як маніпулятивна технологія, що нав’язує використання певних товарів рекламованої ...
  • Бонцю, Григорій Сергійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    ЗМІ висвітлюючи інформацію на міжнародній арені, мають здатність як формувати громадську думку, так і впливати на імідж країн. Пріоритетна увага ЗМІ припадає на висвітлення зовнішньо-політичних відносин між країнами США, ...
  • Бурлака, Іванна Павлівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дослідження зумовлена специфічними особливостями шоу-жанрів як джерела впливу на масову аудиторію. Мета дослідження – дослідити особливості та місце розважального контенту на телеканалі СТБ.
  • Політико, Аліна Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    У наш час спостерігається еволюція масових видань, значне розширення палітри їх жанрів, різноманіття хвилюючих тем. На сьогоднішній день у світі представлені сотні різних масових видань. Під однією й тією самою маркою-логотипом ...
  • Дуліченко, Ю. В. (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Новітні українські мас-медіа засвідчують, що важливе місце в суспільно-політичних ЗМІ посідають проблеми соціальної практики. Вони є актуальними для всього суспільства, адже мають вплив на всі аспекти його життя та діяльності. ...
  • Кoрник, Тетяна Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Журналістське рoзслідування кoристується великим пoпитoм в українських медіа, а за кoрдoнoм цей жанр взагалі є найпoпулярнішим. Свoгo рoду він фoрмує в сприйнятті реципієнтів уявлення прo пoлітику, медицину, екoнoміку, ...
  • Куца, Юліана Ігорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Інтенсивний розвиток соціальних мереж і зростання кількості користувачів в останні роки значно підвищили їхню роль в інформаційно-комунікаційному просторі. Саме тому поступово відбуваються зміни у функціонуванні засобів ...
  • Братиця, Анастасія Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сьогодні, коли фейкова інформація все більше шириться інформаційними каналами, важливо виховувати медіа грамотне суспільство, що буде основою його подальшого розвитку. Тому, створення інформативно-мотиваційного відео на ...
  • Митрофанюк, Тетяна Віталіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальним вбачається створити реальну інформаційну платформу, яка б дала можливість представити власні фотороботи та журналістські матеріали. Такий веб-сайт допоможе зібрати навколо себе фотоспільноту та дозволить вчитися ...
  • Книш, Маргарита Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сьогодні, в умовах активної дезінформації, ведення гібридних й інформаційних воєн, виховання грамотного споживача медійного контенту є запорукою суспільного розвитку. А тому створення інформаційно-мотиваційного відео у цій ...
  • Ткаченко, Юлія Валеріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дослідження спричинена тим, що сучасним рекламодавцям для побудови ефективної комунікації зі споживачами постійно доводиться вдосконалювати існуючі методи, інструменти та технології реклами. Тому сьогодні ...
  • Петрівська, Лілія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність звернення до цієї теми обумовлена кількома причинами: необхідністю наукового опрацювання проблеми сприйняття людиною бренду як об'єкта соціального пізнання. Сьогодні бренди стали не лише своєрідними споживчими ...
  • Рогоза, Діана Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Реклама – це один з інструментів ефективних маркетингових комунікацій. Вона стимулює бажання споживача, переконує його в необхідності придбання/використання певного товару або послуги, які необхідно реалізувати. Будучи ...