ElarK-PNU

Перегляд 701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр» по темі "061 Журналістика"

Перегляд 701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр» по темі "061 Журналістика"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Стаднік, Вікторія Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Гантер Стоктон Томпсон (1937 – 2005) став яскравою і помітною постаттю в історії американської та світової журналістики. Він прославився як автор гострих і неординарних публіцистичних матеріалів. Його розглядають як фундатора ...
  • Лісецька, Анастасія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Firewood Pizza – сучасна доставка піци на дровах у місті Кам’янець-Подільський. Актуальність теми дослідження. На даний момент у нашому місті налічується велика кількість доставок їжі, зокрема, саме піци. Головним завданням ...
  • Волощук, Тетяна Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Весільний бізнес як напрям комерційної діяльності з'явився відносно недавно. До 20 ст. весільних суконь, як окремого виду костюма не існувало. На сьогодні в Україні ринок весільних послуг активно розвивається. Однак разом ...
  • Стоянська, Олександра Валентинівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сьогодні військовій дії в Україні дуже загострені. Українські журналісти повідомляють про збройні конфлікти в різних частинах світу. Коли в Україні лише розпочинались військові дії, спочатку лише один журналіст представляв ...
  • Марчук, Катерина Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Відеоблог «SaltyLight» – це джерело якісних та україномовних відео, які спрямовані на духовне зростання і розвиток молоді, формування морально-етичних цінностей та духовних максим. У блозі порушуються цікаві й актуальні ...
  • Туришин, Аліна Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність проблеми дослідження полягає в тому, що приналежність онлайн-ресурсів до ЗМІ, як і раніше залишається надзвичайно дискусійним запитанням. Лідери думок все частіше вдаються до винайдення нових методів та форм ...
  • Куца, Юліана Ігорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Інтенсивний розвиток соціальних мереж і зростання кількості користувачів в останні роки значно підвищили їхню роль в інформаційно-комунікаційному просторі. Саме тому поступово відбуваються зміни у функціонуванні засобів ...
  • Братиця, Анастасія Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сьогодні, коли фейкова інформація все більше шириться інформаційними каналами, важливо виховувати медіа грамотне суспільство, що буде основою його подальшого розвитку. Тому, створення інформативно-мотиваційного відео на ...
  • Книш, Маргарита Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сьогодні, в умовах активної дезінформації, ведення гібридних й інформаційних воєн, виховання грамотного споживача медійного контенту є запорукою суспільного розвитку. А тому створення інформаційно-мотиваційного відео у цій ...
  • Бурак, Оксана Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Радіомовлення, як таке, у сучасній журналістиці вже не перебуває на піку популярності, але тим не менше старається не втрачати позиції на медіа-ринку. Сучасне радіомовлення виграє в плані своєї простої доступності. Основна ...
  • Бонцю, Григорій Сергійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    ЗМІ висвітлюючи інформацію на міжнародній арені, мають здатність як формувати громадську думку, так і впливати на імідж країн. Пріоритетна увага ЗМІ припадає на висвітлення зовнішньо-політичних відносин між країнами США, ...
  • Бурлака, Іванна Павлівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дослідження зумовлена специфічними особливостями шоу-жанрів як джерела впливу на масову аудиторію. Мета дослідження – дослідити особливості та місце розважального контенту на телеканалі СТБ.
  • Мукосій, Аліна Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У сучасній економіці бренди відіграють роль комунікаторів між продавцями, товарами (послугами) і покупцями. Брендинг містить в собі особливу технологію створення символічних асоціацій і неформальних зв'язків, заснованих ...
  • Мельник, Ярослав Ярославович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Соціальні мережі в сучасному світі набирають дедалі більшої популярності. Близько 3,5 мільярдів інтернет- користувачів у світі використовують соціальні мережі для спілкування, і очікується, що ця цифра буде збільшуватись. ...
  • Кoрник, Тетяна Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Журналістське рoзслідування кoристується великим пoпитoм в українських медіа, а за кoрдoнoм цей жанр взагалі є найпoпулярнішим. Свoгo рoду він фoрмує в сприйнятті реципієнтів уявлення прo пoлітику, медицину, екoнoміку, ...
  • Рогоза, Діана Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Реклама – це один з інструментів ефективних маркетингових комунікацій. Вона стимулює бажання споживача, переконує його в необхідності придбання/використання певного товару або послуги, які необхідно реалізувати. Будучи ...
  • Бородкіна, Марина Ігорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дипломної роботи полягає у тому, що існує тенденція використання прихованої реклами не тільки як засіб рекламування товару, але й як маніпулятивна технологія, що нав’язує використання певних товарів рекламованої ...
  • Валяровська, Олена Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У вирі сьогочасного життя слухач надає перевагу коротким радіозаміткам чи кількахвилинним випускам новин, аніж об’ємним творам художньої радіопубліцистики. Зважаючи на таку тенденцію художні радіожанри дещо втрачають свою ...
  • Отвіновська, Анастасія Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сучасний стрімкий розвиток різних галузей бізнесу вимагає до себе особливої уваги. Це зумовлює постійний розвиток маркетингових технологій задля того, щоб знаходити потрібний важіль впливу для бізнес-проєкту. На сьогодні ...
  • Прус, Дмитро Олександрович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність проєкту «Думаємо музикою» полягає у тoму, щoб дaти слухaчу мoжливість відпoчити від інфoрмaційної нaвaнтaженoсті. Aдже і тaк існує безліч радіoстaнцій, кoтрі трaнслюють чaсткoвo абo пoвністю нoвинний зміст. ...