ElarK-PNU

Перегляд 701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр» по назві

Перегляд 701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр» по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Стаднік, Вікторія Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Гантер Стоктон Томпсон (1937 – 2005) став яскравою і помітною постаттю в історії американської та світової журналістики. Він прославився як автор гострих і неординарних публіцистичних матеріалів. Його розглядають як фундатора ...
  • Лісецька, Анастасія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Firewood Pizza – сучасна доставка піци на дровах у місті Кам’янець-Подільський. Актуальність теми дослідження. На даний момент у нашому місті налічується велика кількість доставок їжі, зокрема, саме піци. Головним завданням ...
  • Волощук, Тетяна Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Весільний бізнес як напрям комерційної діяльності з'явився відносно недавно. До 20 ст. весільних суконь, як окремого виду костюма не існувало. На сьогодні в Україні ринок весільних послуг активно розвивається. Однак разом ...
  • Стоянська, Олександра Валентинівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сьогодні військовій дії в Україні дуже загострені. Українські журналісти повідомляють про збройні конфлікти в різних частинах світу. Коли в Україні лише розпочинались військові дії, спочатку лише один журналіст представляв ...
  • Марчук, Катерина Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Відеоблог «SaltyLight» – це джерело якісних та україномовних відео, які спрямовані на духовне зростання і розвиток молоді, формування морально-етичних цінностей та духовних максим. У блозі порушуються цікаві й актуальні ...
  • Туришин, Аліна Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність проблеми дослідження полягає в тому, що приналежність онлайн-ресурсів до ЗМІ, як і раніше залишається надзвичайно дискусійним запитанням. Лідери думок все частіше вдаються до винайдення нових методів та форм ...
  • Куца, Юліана Ігорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Інтенсивний розвиток соціальних мереж і зростання кількості користувачів в останні роки значно підвищили їхню роль в інформаційно-комунікаційному просторі. Саме тому поступово відбуваються зміни у функціонуванні засобів ...
  • Братиця, Анастасія Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сьогодні, коли фейкова інформація все більше шириться інформаційними каналами, важливо виховувати медіа грамотне суспільство, що буде основою його подальшого розвитку. Тому, створення інформативно-мотиваційного відео на ...
  • Книш, Маргарита Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сьогодні, в умовах активної дезінформації, ведення гібридних й інформаційних воєн, виховання грамотного споживача медійного контенту є запорукою суспільного розвитку. А тому створення інформаційно-мотиваційного відео у цій ...
  • Чуніна, Ольга Олександрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сучасні молодіжні клуби України для формування системи тематичного комунікування як серед членів клубу, так і з зовнішнім аудиторним резервом здебільшого використовують інтернет-ресурси. Це можуть бути сторінки у соціальних ...
  • Бурак, Оксана Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Радіомовлення, як таке, у сучасній журналістиці вже не перебуває на піку популярності, але тим не менше старається не втрачати позиції на медіа-ринку. Сучасне радіомовлення виграє в плані своєї простої доступності. Основна ...
  • Бонцю, Григорій Сергійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    ЗМІ висвітлюючи інформацію на міжнародній арені, мають здатність як формувати громадську думку, так і впливати на імідж країн. Пріоритетна увага ЗМІ припадає на висвітлення зовнішньо-політичних відносин між країнами США, ...
  • Бурлака, Іванна Павлівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дослідження зумовлена специфічними особливостями шоу-жанрів як джерела впливу на масову аудиторію. Мета дослідження – дослідити особливості та місце розважального контенту на телеканалі СТБ.
  • Мукосій, Аліна Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У сучасній економіці бренди відіграють роль комунікаторів між продавцями, товарами (послугами) і покупцями. Брендинг містить в собі особливу технологію створення символічних асоціацій і неформальних зв'язків, заснованих ...
  • Мельник, Ярослав Ярославович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Соціальні мережі в сучасному світі набирають дедалі більшої популярності. Близько 3,5 мільярдів інтернет- користувачів у світі використовують соціальні мережі для спілкування, і очікується, що ця цифра буде збільшуватись. ...
  • Рудніцький, Олег (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Памфлет і фейлетон – це жанри з глибоким історичним корінням. Процеси їхнього становлення, розвитку і функціонування на різних етапах еволюції соціальних комунікацій є досить характерними і такими, що викривають жанрологічні ...
  • Кoрник, Тетяна Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Журналістське рoзслідування кoристується великим пoпитoм в українських медіа, а за кoрдoнoм цей жанр взагалі є найпoпулярнішим. Свoгo рoду він фoрмує в сприйнятті реципієнтів уявлення прo пoлітику, медицину, екoнoміку, ...
  • Рогоза, Діана Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Реклама – це один з інструментів ефективних маркетингових комунікацій. Вона стимулює бажання споживача, переконує його в необхідності придбання/використання певного товару або послуги, які необхідно реалізувати. Будучи ...
  • Бородкіна, Марина Ігорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дипломної роботи полягає у тому, що існує тенденція використання прихованої реклами не тільки як засіб рекламування товару, але й як маніпулятивна технологія, що нав’язує використання певних товарів рекламованої ...
  • Валяровська, Олена Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У вирі сьогочасного життя слухач надає перевагу коротким радіозаміткам чи кількахвилинним випускам новин, аніж об’ємним творам художньої радіопубліцистики. Зважаючи на таку тенденцію художні радіожанри дещо втрачають свою ...