DSpace Repository

701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр»

701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр»

 

Recent Submissions

  • Полякова, Дарина Олексіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Гейміфікацію можна використовувати для навчання та підвищення рівня медіаграмотності серед школярів. Ігри та завдання, призначені для розвитку навичок критичного мислення, аналізу медіа та розрізнення правдивої та неправдивої ...
  • Омелянчук, Анна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    На сьогодні телебачення є активним комунікаційним фактором, який впливає та формує психологічні процеси людей будь-якого віку. Однак, аналізуючи сучасний телеконтент, можна помітити, що загальнонаціональні телеканали не ...
  • Маланчук, Вероніка Михайлівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій має значний вплив на світоглядні концепції, політичні системи та світову громадську думку. Він перетворює парадигму наукових досліджень та систему факторів, категорій та ...
  • Маліновська, Каріна Валентинівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Зоозахист набуває особливої важливості в умовах сучасної України, де війна значно ускладнює життя не лише людей, а й тварин. Фотопроєкти зоозахисної тематики є впливовим чинником у формуванні соціальної реклами. Візуальні ...
  • Коваль, Андріана Романівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Індустрія моди є однією з найбільш швидкозмінних та динамічних галузей, яка впливає на культуру та економіку. Вивчення особливостей розвитку глянцевих видань модної журналістики та створення власного журналу є ефективним ...
  • Кащен, Ілля Олегович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Подкасти про відеоігри мають кілька переваг порівняно з відео- та текстовими форматами. По-перше, вони дозволяють слухачеві споживати контент, не відволікаючись від інших справ, що особливо зручно в сучасному світі, де час ...
  • Романюк, Анастасія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Екоактивізм нарешті винайшов формат протесту, що гучно відлунює в міжнародних медіа. Але акції стали не просто помітнішими для широкої публіки: вони стали частішими і небезпечнішими. І суспільство повинно чітко розуміти ...
  • Дякова, Софія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Пандемія COVID-19 серйозно вплинула на світову економіку, спричинивши складні зміни в усіх сферах життя. Доволі масштабні обмеження на виробництво і торгівлю, а також різке зростання безробіття призвели до так само масштабних ...
  • Довгань, Діана Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Зростання зацікавленістю подкастами в Україні, особливо аудіоподкастами, в період повномасштабної війни, розв’язаної росією у 2022 році, спонукає до розширення тематичного діапазону: від історичних розслідувань ...
  • Ворса, Галина Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    «І буде мир, і будуть люди» – це не лише назва відеопроєкту, але й визначення нашої спільної мети. Цей проєкт народився з бажання привернути увагу до важливих питань з буття України, які ставлять під загрозу наше спільне ...
  • Василенко, Діана Віталіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    У контексті поточної ситуації в Україні життя військових має великий суспільний інтерес. Люди прагнуть дізнатися більше про тих, хто захищає їхню країну, і розуміти їхні випробування та подвиги. Окрім того, в умовах ...
  • Ванат, Тетяна Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Література відіграє важливу роль у житті людини з багатьох причин. Вона є не лише джерелом розваги, але й потужним інструментом для розвитку особистості, формування світогляду та емоційного інтелекту. Літературні подкасти ...
  • Цюпій, Анастасія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Радіопроєкт «Щоденник детектива» спрямований детально ознайомити слухача з найцікавішими детективними історіями, дослідити деталі минулих справ та шляхом аналітики розгадати наймістичніші загадки криміналістики всіх часів. ...
  • Мироненко, Влада Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Сенс стратегії полягає в правильності обраних рішень, список урегулювань, правил, якими керується фірма, в нашому випадку ‒ модельне агентство. Головна мета планування брендбуку – це максимальний прибуток в результаті ...
  • Марчук, Катерина Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Відеоблог «SaltyLight» – це джерело якісних та україномовних відео, які спрямовані на духовне зростання і розвиток молоді, формування морально-етичних цінностей та духовних максим. У блозі порушуються цікаві й актуальні ...
  • Кісілішина, Наталія Андріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Актуальним вбачається зобразити у жанрі інтерв’ю історію випускника Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка як приклад успішної людини із набутими знаннями та навичками на базі вишу, показати ...
  • Волошина, Олександра Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    У нaш чaс проблема дoмaшньoгo aб’юзу нaбулa шиpoкoгo poзгoлoсу у суспiльних дискусiях, нa нaцioнaльнoму тa свiтoвoму piвнях. Paнiше ця пpoблемa не пpивеpтaлa тaкoї увaги, її звикли зaмoвчувaти, a пiдтpимкa пoстpaждaлим вiд ...
  • Стасюк, Анна Андріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    «Соціальні мережі – це соціальна структура, що утворена індивідами або організаціями. В Інтернеті соціальні мережі мають вигляд сайтів, на яких користувачі можуть утворювати персональні сторінки та спільноти для спілкування ...
  • Отвіновська, Анастасія Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сучасний стрімкий розвиток різних галузей бізнесу вимагає до себе особливої уваги. Це зумовлює постійний розвиток маркетингових технологій задля того, щоб знаходити потрібний важіль впливу для бізнес-проєкту. На сьогодні ...
  • Мукосій, Аліна Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У сучасній економіці бренди відіграють роль комунікаторів між продавцями, товарами (послугами) і покупцями. Брендинг містить в собі особливу технологію створення символічних асоціацій і неформальних зв'язків, заснованих ...

View more