ElarK-PNU

701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр»

701. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «бакалавр»

 

Останні додані

  • Цюпій, Анастасія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Радіопроєкт «Щоденник детектива» спрямований детально ознайомити слухача з найцікавішими детективними історіями, дослідити деталі минулих справ та шляхом аналітики розгадати наймістичніші загадки криміналістики всіх часів. ...
  • Мироненко, Влада Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Сенс стратегії полягає в правильності обраних рішень, список урегулювань, правил, якими керується фірма, в нашому випадку ‒ модельне агентство. Головна мета планування брендбуку – це максимальний прибуток в результаті ...
  • Марчук, Катерина Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Відеоблог «SaltyLight» – це джерело якісних та україномовних відео, які спрямовані на духовне зростання і розвиток молоді, формування морально-етичних цінностей та духовних максим. У блозі порушуються цікаві й актуальні ...
  • Кісілішина, Наталія Андріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Актуальним вбачається зобразити у жанрі інтерв’ю історію випускника Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка як приклад успішної людини із набутими знаннями та навичками на базі вишу, показати ...
  • Волошина, Олександра Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    У нaш чaс проблема дoмaшньoгo aб’юзу нaбулa шиpoкoгo poзгoлoсу у суспiльних дискусiях, нa нaцioнaльнoму тa свiтoвoму piвнях. Paнiше ця пpoблемa не пpивеpтaлa тaкoї увaги, її звикли зaмoвчувaти, a пiдтpимкa пoстpaждaлим вiд ...
  • Стасюк, Анна Андріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    «Соціальні мережі – це соціальна структура, що утворена індивідами або організаціями. В Інтернеті соціальні мережі мають вигляд сайтів, на яких користувачі можуть утворювати персональні сторінки та спільноти для спілкування ...
  • Отвіновська, Анастасія Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сучасний стрімкий розвиток різних галузей бізнесу вимагає до себе особливої уваги. Це зумовлює постійний розвиток маркетингових технологій задля того, щоб знаходити потрібний важіль впливу для бізнес-проєкту. На сьогодні ...
  • Мукосій, Аліна Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У сучасній економіці бренди відіграють роль комунікаторів між продавцями, товарами (послугами) і покупцями. Брендинг містить в собі особливу технологію створення символічних асоціацій і неформальних зв'язків, заснованих ...
  • Мельник, Ярослав Ярославович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Соціальні мережі в сучасному світі набирають дедалі більшої популярності. Близько 3,5 мільярдів інтернет- користувачів у світі використовують соціальні мережі для спілкування, і очікується, що ця цифра буде збільшуватись. ...
  • Лісецька, Анастасія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Firewood Pizza – сучасна доставка піци на дровах у місті Кам’янець-Подільський. Актуальність теми дослідження. На даний момент у нашому місті налічується велика кількість доставок їжі, зокрема, саме піци. Головним завданням ...
  • Дмитрук, Роксолана Олександрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Соціальна реклама є технологією, яка виконує функцію гармонізації соціальних відносин та навколишнього середовища, а також сприяє набуттю нових цінностей й схваленню нових моделей поведінки, які покращують загальний стан ...
  • Волощук, Тетяна Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Весільний бізнес як напрям комерційної діяльності з'явився відносно недавно. До 20 ст. весільних суконь, як окремого виду костюма не існувало. На сьогодні в Україні ринок весільних послуг активно розвивається. Однак разом ...
  • Безпалько, Марина Валеріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Актуальність бакалаврського проєкту полягає в тому, що реклама є однією з важливих складових успішного існування продукту, послуги чи організації на ринку. До рекламних послуг долучаються відомі особистості, великі компанії, ...
  • Антонюк, Тетяна Сергіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сьогодні в Україні помітний значний розвиток та зміни, що впливають на формування цінностей та способу життя всіх верств та прошарків населення. Невід’ємною частиною сучасності, а також фактором, що впливає на розвиток у ...
  • Таранюк, Юлія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Все частіше діяльність фотожурналістів спрямована на створення соціальних проєктів, в яких порушуються актуальні питання сьогодення. За допомогою соціальних фотографій фотожурналісти намагаються привернути увагу суспільства ...
  • Соляник, Наталія Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сьогодні більшість ЗМІ орієнтуються на те, щоб повідомити останні новини та розважити свого читача, глядача чи слухача. Різноманітні інформаційні випуски, зустрічі з політичними діячами, ток-шоу, смішні проєкти – усе це ...
  • Леончик, Регіна Віталіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Проблеми у сфері екології знайомі людству уже декілька десятиліть. У 2021 році важко знайти людину яка хоча б раз не чула про проблему засмічення навколишнього середовища. Щодня більшість людей стикається із засміченими ...
  • Валяровська, Олена Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У вирі сьогочасного життя слухач надає перевагу коротким радіозаміткам чи кількахвилинним випускам новин, аніж об’ємним творам художньої радіопубліцистики. Зважаючи на таку тенденцію художні радіожанри дещо втрачають свою ...
  • Бурак, Оксана Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Радіомовлення, як таке, у сучасній журналістиці вже не перебуває на піку популярності, але тим не менше старається не втрачати позиції на медіа-ринку. Сучасне радіомовлення виграє в плані своєї простої доступності. Основна ...
  • Стоянська, Олександра Валентинівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Сьогодні військовій дії в Україні дуже загострені. Українські журналісти повідомляють про збройні конфлікти в різних частинах світу. Коли в Україні лише розпочинались військові дії, спочатку лише один журналіст представляв ...

View more