Abstract:
Сучасні молодіжні клуби України для формування системи тематичного комунікування як серед членів клубу, так і з зовнішнім аудиторним резервом здебільшого використовують інтернет-ресурси. Це можуть бути сторінки у соціальних мережах: типу Facebook, Twitter, Instagram та інші. Або ж – сайти на спеціально створених платформах. Кожен із зазначених інтернет-ресурсів має свої обмеження. До прикладу Instagram орієнтується більше на візуальний контент, а тому кількість текстових символів обмежена. Twitter дає можливість коротко викласти сутність події чи точку зору персони. Разом з тим оскільки кількість графічних символів теж має свій ліміт, то вступає в дію емоційна складова повідомлення. Facebook надає можливість до публікації більшої кількості тексту, проте орієнтований на старшу аудиторію. Відтак можемо говорити що жодна соціальна мережа не є універсальною, а створення власного інтернет-ресурсу вимагає регулярних капіталовкладень. Безумовно наразі є можливість використання безкоштовних платформ як наприклад «Wix.com» проте тут постає та ж проблема що і з соціальними мережами – обмежена кількість текстових символів. Окрім того на сьогодні існує тенденція на зниження читацької активності серед підлітків, а саме читання є одним із способів розвитку аналітично-мислиннєвих навичок. Відповідно, розробка друкованого періодичного видання, яке заохочуватиме до читання певне коло молоді (що є по суті цільовою аудиторією), а також інформувати про події і явища молодіжного клубу є актуальним і своєчасним.