Abstract:
У монографії проаналізовано основні теоретико-емпіричні дослідження проблеми особистості у навчальному процесі в плані її самоствердження та підвищення особистісного потенціалу, адже під час навчання ці якості розкриваються особливо динамічно, що враховується у представлених наукових розвідках і зумовлює визначення спрямованості дослідження. Метою монографії є обґрунтування теоретичних положень, методичних і практичних розробок із питань психології розвитку й самоствердження особистості у навчальному середовищі. Монографія розрахована на науковців, які досліджують проблеми особистісного розвитку школярів і студентської молоді, викладачів, аспірантів, студентів психологічних спеціальностей закладів вищої освіти, практичних психологів, педагогів, соціальних працівників, котрі працюють над питаннями психології розвитку й самоствердження особистості у навчальному середовищі.