ElarK-PNU

Концепція сталого розвитку в умовах функціонування системи «Зеленого університету»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тютюнник, Оксана Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-03-04T07:12:09Z
dc.date.available 2020-03-04T07:12:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Тютюнник О. С. Концепція сталого розвитку в умовах функціонування системи «Зеленого університету» / О. С. Тютюнник // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія Екологія / [редкол.: Л. Г. Любінська (відп. ред.) та ін.]. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019. — Випуск 4. — С. 115-121. uk_UA
dc.identifier.issn 2519-8955
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3443
dc.identifier.uri https://doi.org/10.32626/2519-8955.2019-4.115-121
dc.description.abstract У публікації розглядатимуться взаємозв’язки між екологічною освітою та знаннями, відношенням та фактичним ставленням студентів до компонентів та стану довкілля. Оскільки на практиці існують певні розбіжності між інтенсивністю освіти і знаннями студентів, їх екологічною свідомістю та застосуванням на практиці. Поняття «сталий розвиток» застосовують у різних сферах і категоріях у зв’язку із екологічним та соціально-економічним станом суспільства. Усі ці поняття між собою тісно пов’язані і постійно взаємодіють. Екологічне виховання викликане потребою часу і є одним з провідних напрямів виховання молоді у сучасній вищій школі, оскільки цінності привиті у навчальному закладі, впливають на випускників протягом усього життя. Розглянуть систему «зеленого» університету, яка спрямована на покращення впливу структури університету на навколишнє середовище, а також на розширення можливостей для реалізації практичних проектів студентів та наукових працівників направлених на реалізацію цілей сталого розвитку. uk_UA
dc.description.abstract Relationship between environmental education and the knowledge, attitude and actual attitude of students to the components and the state of the environment. Because in practice there are some differences between the intensity of education and the students’ knowledge, their environmental awareness and their application in practice. Methodology. There is a complex of research methods used in this work – analysis, synthesis, description and generalization, systematization, comparison, and also methods of sociological research. Results. Sustainable development is used in various fields and categories in relation to the environmental and socioeconomic status of society. All of these concepts are closely related and constantly interacting. Environmental education is time-consuming and one of the leading areas of youth education in today’s higher education, as values instilled in the school have an impact on lifelong graduates. Originality and practical value. The «green university» system is aimed at improving the environmental impact of the university structure, as well as expanding opportunities for students and research practitioners to pursue sustainable development goals. Organizing and supporting the functioning of the campus not only as an urban and architectural unit, but as an association of interests. Conclusion. Using its considerable scientific, intellectual and teaching potential and authority, Kamyanets-Podilskyi Ivan Ohiienko National University will become an excellent base for realization of this level project and will provide competitiveness in the market of providing educational services. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.relation.ispartofseries Екологія;4
dc.subject сталий розвиток uk_UA
dc.subject екологічна культура uk_UA
dc.subject екологічна свідомість uk_UA
dc.subject кампус uk_UA
dc.subject зелений університет uk_UA
dc.subject sustainable development en
dc.subject environmental culture en
dc.subject environmental awareness en
dc.subject campus en
dc.subject green university en
dc.title Концепція сталого розвитку в умовах функціонування системи «Зеленого університету» uk_UA
dc.title.alternative Concept of Sustainable Development in the Conditions of Operation «Green University» System en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 378.016:502/504


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Випуск 4 [16]
    Статті, що увійшли до четвертого випуску вісника

Показати скорочений опис матеріалу