dc.contributor.author |
Тимінський, Максим Ігорович |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-06T12:44:35Z |
|
dc.date.available |
2020-04-06T12:44:35Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Тимінський М. І. Створення рекламного ролика для спеціальності 061 Журналістика за освітньо-професійною програмою Реклама і зв’язки з громадськістю : бакалаврська роб. : 6.030301 Журналістика / Максим Ігорович Тимінський. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 22 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3481 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні в умовах сильної конкуренції у всіх сферах і галузях діяльності суспільства істотну роль відіграє імідж. Формування і підтримка позитивного іміджу вузу, зокрема спеціальності впливає на посилення її конкурентоспроможності та перспективності. Для реалізації поставлених цілей було обрано створення іміджевого відеоролика для спеціальності «Журналістика» за освітньо-професійною програмою Реклама і зв’язки з громадськістю. Виробництво іміджевого відеоролика, як і будь-якого відео, засноване на використанні певних технологій. Найважливішими з них є відеозапис, звукозапис, комп'ютерна графіка та анімація. При їх вмілому використанні створений відеоролик відповідатиме всім сучасним вимогам ринку освітніх послуг. Актуальним є створення рекламного відеоролика, який би сприяв просуванню спеціальності, активізував інтересу абітурієнтів до вибору спеціальності. Мета роботи — створити рекламний відеоролик задля популяризації та просування спеціальності 061 Журналістика за освітньо-професійною програмою Реклама і зв’язки з громадськістю, формування позитивного іміджу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
6.030301 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Створення рекламного ролика для спеціальності 061 Журналістика за освітньо-професійною програмою Реклама і зв’язки з громадськістю |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |