DSpace Repository

Рефлексивно-історичний підхід у формуванні організаційної культури вищого навчального закладу

Show simple item record

dc.contributor.author Дуткевич, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-04-08T10:55:12Z
dc.date.available 2020-04-08T10:55:12Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Дуткевич Т.В. Рефлексивно-історичний підхід у формуванні організаційної культури вищого навчального закладу / Т. В. Дуткевич // Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр.; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України / за ред. С.Д.Максименка, Л.А.Онуфрієвої. – Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. – Вип. 14. – С. 273-282. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3490
dc.description.abstract У статті уточнюються поняття організаційної культури в психології, а також обгрунтовується рефлексивно історичний підхід у формуванні організаційної культури закладу вищої освіти. Визначається, що стосовно установ державних освітніх закладів найбільш адекватним є поняття організаційної культури, яке відображає меншу залежність від особи керівника, більшу стабільність й послідовність, більшу колегіальність й демократизм. Рефлексивно історичний підхід у формуванні організаційної культури ВНЗ передбачає актуалізацію осмислення колективом студентів та викладачів свого унікального місця в часовому просторі, що відбувається через активізацію історичного пошуку стосовно минулого свого закладу. uk_UA
dc.description.abstract The article considers the concept of organizational culture in psychology, grounds the history and reflexive approach to organizational culture forming in establishment of higher education. It’s determined that the concept of organizational culture is the most exact for circumstances of establishment of higher education. This concept reflects less dependence from manager person, more stability and consequence, more collegiality and democracy. The history and reflexive approach to organizational culture forming in establishment of higher education includes actualization of students and pedagogues understanding their individual place in time space while studying of their establishment history. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Аксіома uk_UA
dc.subject organizational culture en
dc.subject the history and reflexive approach en
dc.subject organizational culture forming en
dc.subject організаційна культура uk_UA
dc.subject історико рефлексивний підхід uk_UA
dc.subject формування організаційної культури uk_UA
dc.title Рефлексивно-історичний підхід у формуванні організаційної культури вищого навчального закладу uk_UA
dc.type Article en
dc.identifier.udc 378:005.6


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account