Abstract:
Висвітлено актуальність проблеми формування гуманістичних цінностей студентів природничих спеціальностей як пріоритетного завдання навчально-виховного процесу педагогічних університетів. Уточнено дефініції: «виховання», «формування», «гуманістичні цінності». Структуру формування гуманістичних цінностей студентів складають компоненти: когнітивний (інтелектуальний), мотиваційний, діяльнісний (поведінковий). Експериментально перевірено ефективність підвищення рівня сформованості ціннісної сфери студентів за допомогою апробованої функціонально-змістової моделі, педагогічних умов та програмно-методичного забезпечення. Визначено критерії, показники та рівні сформованості гуманістичних цінностей студентів природничих спеціальностей (високий, середній та низький). Доведено, що впровадження програмно-методичного забезпечення сприяє підвищенню рівнів сформованості гуманістичних цінностей студентів.