Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Миронова, Світлана Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-27T09:28:53Z | |
dc.date.available | 2020-05-27T09:28:53Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Миронова С. П. Гнучкість як один з дидактичних принципів професійної підготовки корекційних педагогів / С. П. Миронова // Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти (до 25-річчя Наукової школи педагогіки та психології життєтворчості) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2018 року, м. Запоріжжя) / За наук. ред. А. Г. Шевцова. – Запоріжжя : Вид-во Хортицької національної академії, 2018. – С. 282-283. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-8157-69-1 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3562 | |
dc.description.abstract | Сучасний соціальний запит вимагає підготовки конкурентноспроможного фахівця. Гнучкість у формуванні професійної компетентності корекційних педагогів означає, що вони мають бути психологічно і практично готовими до роботи в різних умовах, з різним контингентом осіб з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.description.abstract | Preparation of a competitive specialist is a modern social request. This requires flexibility in shaping the professional competence of remedial teachers. Specialists should be psychologically and practically ready to work in different conditions, with different cohorts of people with special educational needs. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во Хортицької національної академії | uk_UA |
dc.title | Гнучкість як один з дидактичних принципів професійної підготовки корекційних педагогів | uk_UA |
dc.title.alternative | Flexibility as one of didactic principles of remedial teachers’professional preparation | en |
dc.type | Article | en |