ElarK-PNU

Гнучкість як один з дидактичних принципів професійної підготовки корекційних педагогів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Миронова, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned 2020-05-27T09:28:53Z
dc.date.available 2020-05-27T09:28:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Миронова С. П. Гнучкість як один з дидактичних принципів професійної підготовки корекційних педагогів / С. П. Миронова // Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти (до 25-річчя Наукової школи педагогіки та психології життєтворчості) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2018 року, м. Запоріжжя) / За наук. ред. А. Г. Шевцова. – Запоріжжя : Вид-во Хортицької національної академії, 2018. – С. 282-283. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-8157-69-1
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3562
dc.description.abstract Сучасний соціальний запит вимагає підготовки конкурентноспроможного фахівця. Гнучкість у формуванні професійної компетентності корекційних педагогів означає, що вони мають бути психологічно і практично готовими до роботи в різних умовах, з різним контингентом осіб з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.description.abstract Preparation of a competitive specialist is a modern social request. This requires flexibility in shaping the professional competence of remedial teachers. Specialists should be psychologically and practically ready to work in different conditions, with different cohorts of people with special educational needs. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вид-во Хортицької національної академії uk_UA
dc.title Гнучкість як один з дидактичних принципів професійної підготовки корекційних педагогів uk_UA
dc.title.alternative Flexibility as one of didactic principles of remedial teachers’professional preparation en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу