dc.contributor.author |
Миронова, Світлана Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-27T09:45:08Z |
|
dc.date.available |
2020-05-27T09:45:08Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Миронова С. П. Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями / С. П. Миронова // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова: збірник наукових праць. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2016. - №32. – Частина 2. – С. 5-10. – (Серія 19: корекційна педагогіка та спеціальна психологія). |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-0893 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3563 |
|
dc.description.abstract |
У статті подані результати дослідження проблеми кадрового забезпечення інклюзивної освіти; описані протиріччя та перешкоди щодо формування професійної компетентності педагогічного персоналу інклюзивних закладів; розроблені перспективи дослідження проблеми диференційованого підходу до формування фахової готовності команди психологопедагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку. Підготовка педагогів до роботи в інклюзивних закладах має містити кілька складових: подолання суспільних стереотипів щодо психофізичних порушень; формування ціннісних орієнтацій, філософських та соціокультурних засад інклюзивної освіти; розвиток психологічної готовності до роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку; методична підготовка до корекційно-педагогічної діяльності в інклюзивній школі, ведення ділової документації, виховної роботи. Формування педагогічної компетентності фахівців має бути диференційованим залежно від посадових обов’язків членів команди: вихователі ДНЗ, вчителі-предметники, вчителі початкових класів, психологи, соціальні педагоги, асистенти вчителів, корекційні педагоги. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Results of a study of staffing problems of inclusive education; contradictions and obstacles in the formation of professional competence of the teaching staff of inclusive institutions; research perspectives the problem of the differentiated approach to the formation of professional readiness of the team of psycho-pedagogical support for children s special educational needs are described in the article. It is proved that the preparation of teachers to work in inclusive settings should consist of these parts: overcoming social stereotypes about mental disorders; formation of value orientations, socio-cultural and philosophical foundations of inclusive education; development of psychological readiness to work with children with special needs; methodical preparation for correctional and educational activities in an inclusive school management of business documents, educational work. Training must be differentiated in accordance with the official duties inclusive institutions Teammate. |
en |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
в-во НПУ ім. М.П. Драгоманова |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Корекційна педагогіка та спеціальна психологія;32 (2) |
|
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
кадрове забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливостями психофізичного розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
диференційований підхід до формування професійної компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
inclusive education |
en |
dc.subject |
staffing |
en |
dc.subject |
children with psychophysical disorders |
en |
dc.subject |
differentiated approach to the formation of professional competence |
en |
dc.title |
Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Realities and prospects of staffing inclusive education |
en |
dc.type |
Article |
en |
dc.identifier.udc |
371.1:37.013 |
|