Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Миронова, Світлана Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-27T09:45:08Z | |
dc.date.available | 2020-05-27T09:45:08Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Миронова С. П. Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями / С. П. Миронова // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова: збірник наукових праць. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2016. - №32. – Частина 2. – С. 5-10. – (Серія 19: корекційна педагогіка та спеціальна психологія). | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2310-0893 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3563 | |
dc.description.abstract | У статті подані результати дослідження проблеми кадрового забезпечення інклюзивної освіти; описані протиріччя та перешкоди щодо формування професійної компетентності педагогічного персоналу інклюзивних закладів; розроблені перспективи дослідження проблеми диференційованого підходу до формування фахової готовності команди психологопедагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку. Підготовка педагогів до роботи в інклюзивних закладах має містити кілька складових: подолання суспільних стереотипів щодо психофізичних порушень; формування ціннісних орієнтацій, філософських та соціокультурних засад інклюзивної освіти; розвиток психологічної готовності до роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку; методична підготовка до корекційно-педагогічної діяльності в інклюзивній школі, ведення ділової документації, виховної роботи. Формування педагогічної компетентності фахівців має бути диференційованим залежно від посадових обов’язків членів команди: вихователі ДНЗ, вчителі-предметники, вчителі початкових класів, психологи, соціальні педагоги, асистенти вчителів, корекційні педагоги. | uk_UA |
dc.description.abstract | Results of a study of staffing problems of inclusive education; contradictions and obstacles in the formation of professional competence of the teaching staff of inclusive institutions; research perspectives the problem of the differentiated approach to the formation of professional readiness of the team of psycho-pedagogical support for children s special educational needs are described in the article. It is proved that the preparation of teachers to work in inclusive settings should consist of these parts: overcoming social stereotypes about mental disorders; formation of value orientations, socio-cultural and philosophical foundations of inclusive education; development of psychological readiness to work with children with special needs; methodical preparation for correctional and educational activities in an inclusive school management of business documents, educational work. Training must be differentiated in accordance with the official duties inclusive institutions Teammate. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | в-во НПУ ім. М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Корекційна педагогіка та спеціальна психологія;32 (2) | |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | кадрове забезпечення | uk_UA |
dc.subject | діти з особливостями психофізичного розвитку | uk_UA |
dc.subject | диференційований підхід до формування професійної компетентності | uk_UA |
dc.subject | inclusive education | en |
dc.subject | staffing | en |
dc.subject | children with psychophysical disorders | en |
dc.subject | differentiated approach to the formation of professional competence | en |
dc.title | Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями | uk_UA |
dc.title.alternative | Realities and prospects of staffing inclusive education | en |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 371.1:37.013 |