ElarK-PNU

Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Миронова, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned 2020-05-27T09:45:08Z
dc.date.available 2020-05-27T09:45:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Миронова С. П. Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями / С. П. Миронова // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова: збірник наукових праць. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2016. - №32. – Частина 2. – С. 5-10. – (Серія 19: корекційна педагогіка та спеціальна психологія). uk_UA
dc.identifier.issn 2310-0893
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3563
dc.description.abstract У статті подані результати дослідження проблеми кадрового забезпечення інклюзивної освіти; описані протиріччя та перешкоди щодо формування професійної компетентності педагогічного персоналу інклюзивних закладів; розроблені перспективи дослідження проблеми диференційованого підходу до формування фахової готовності команди психологопедагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку. Підготовка педагогів до роботи в інклюзивних закладах має містити кілька складових: подолання суспільних стереотипів щодо психофізичних порушень; формування ціннісних орієнтацій, філософських та соціокультурних засад інклюзивної освіти; розвиток психологічної готовності до роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку; методична підготовка до корекційно-педагогічної діяльності в інклюзивній школі, ведення ділової документації, виховної роботи. Формування педагогічної компетентності фахівців має бути диференційованим залежно від посадових обов’язків членів команди: вихователі ДНЗ, вчителі-предметники, вчителі початкових класів, психологи, соціальні педагоги, асистенти вчителів, корекційні педагоги. uk_UA
dc.description.abstract Results of a study of staffing problems of inclusive education; contradictions and obstacles in the formation of professional competence of the teaching staff of inclusive institutions; research perspectives the problem of the differentiated approach to the formation of professional readiness of the team of psycho-pedagogical support for children s special educational needs are described in the article. It is proved that the preparation of teachers to work in inclusive settings should consist of these parts: overcoming social stereotypes about mental disorders; formation of value orientations, socio-cultural and philosophical foundations of inclusive education; development of psychological readiness to work with children with special needs; methodical preparation for correctional and educational activities in an inclusive school management of business documents, educational work. Training must be differentiated in accordance with the official duties inclusive institutions Teammate. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher в-во НПУ ім. М.П. Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries Корекційна педагогіка та спеціальна психологія;32 (2)
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject кадрове забезпечення uk_UA
dc.subject діти з особливостями психофізичного розвитку uk_UA
dc.subject диференційований підхід до формування професійної компетентності uk_UA
dc.subject inclusive education en
dc.subject staffing en
dc.subject children with psychophysical disorders en
dc.subject differentiated approach to the formation of professional competence en
dc.title Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями uk_UA
dc.title.alternative Realities and prospects of staffing inclusive education en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 371.1:37.013


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу