ElarK-PNU

Особливості логопедичної роботи з корекції уваги дітей молодшого шкільного віку з алалією та дизартрією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зінчук, Ольга Василівна
dc.date.accessioned 2020-05-29T10:57:50Z
dc.date.available 2020-05-29T10:57:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Зінчук О. В. Особливості логопедичної роботи з корекції уваги дітей молодшого шкільного віку з алалією та дизартрією: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Ольга Василівна Зінчук. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 114 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3597
dc.description.abstract В останній час збільшується кількість дітей, які мають вади мовленнєвої діяльності. Такі діти мають значні труднощі у навчальній діяльності, тому вони направляються на навчання у спеціальні школи, завданням яких є розвинути мовлення і дати загальну освіту. Проте, мовлення – це вища психічна функція, недорозвиток або порушення якої негативно позначається на формуванні інших психічних функцій, зокрема уваги. Психологічні дослідження і педагогічні спостереження показують, що навіть незначні вади мовлення супроводжуються недостатністю уваги, але від сформованості довільної уваги значною мірою залежить здатність дитини до засвоєння нових знань. Тому проблема вивчення особливостей уваги дітей з порушеннями мовлення є актуальною. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально визначити рівень сформованості властивостей уваги дітей з порушеннями мовлення у порівнянні з нормою. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості логопедичної роботи з корекції уваги дітей молодшого шкільного віку з алалією та дизартрією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу