dc.contributor.author |
Бородкіна, Марина Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-01T11:13:55Z |
|
dc.date.available |
2020-12-01T11:13:55Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Бородкіна М. І. Прихована реклама як спосіб впливу на глядача в кіноіндустрії: бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Марина Ігорівна Бородкіна. - Кам'янець-Подільський, 2020. – 141 c. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3678 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність дипломної роботи полягає у тому, що існує тенденція використання прихованої реклами не тільки як засіб рекламування товару, але й як маніпулятивна технологія, що нав’язує використання певних товарів рекламованої торгової марки. Зокрема, така тенденція найкраще визначена у кіноіндустрії. У роботі досліджено приховану рекламу як спосіб впливу на глядача в кіноіндустрії, а саме, у порівняльному аспекті в різних жанрах кінематографії та їхньому впливі на цільову аудиторію. Явище прихованої реклами досліджували такі вчені: Г. Гелетчак, Н. Грицюта; М. Кіца; В. Лапіна; С. Соловйов; І. Хлистун та ін. Саме ці дослідники розглядали приховану рекламу та її маніпулятивну дію на формування думки громадськості загалом, або досліджували її вплив у друкованих засобах масової інформації. Проте ніхто не розглядав приховану рекламу та її специфічні особливості в різних жанрах кіноіндустрії. Мета дослідження – охарактеризувати сутність поняття «реклама» і «прихована реклама», визначити їхні функції, різновиди та дослідити особливості маніпулятивного впливу на глядача в кіноіндустрії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
061 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Прихована реклама як спосіб впливу на глядача в кіноіндустрії |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |