ElarK-PNU

Прихована реклама як спосіб впливу на глядача в кіноіндустрії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бородкіна, Марина Ігорівна
dc.date.accessioned 2020-12-01T11:13:55Z
dc.date.available 2020-12-01T11:13:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бородкіна М. І. Прихована реклама як спосіб впливу на глядача в кіноіндустрії: бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Марина Ігорівна Бородкіна. - Кам'янець-Подільський, 2020. – 141 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3678
dc.description.abstract Актуальність дипломної роботи полягає у тому, що існує тенденція використання прихованої реклами не тільки як засіб рекламування товару, але й як маніпулятивна технологія, що нав’язує використання певних товарів рекламованої торгової марки. Зокрема, така тенденція найкраще визначена у кіноіндустрії. У роботі досліджено приховану рекламу як спосіб впливу на глядача в кіноіндустрії, а саме, у порівняльному аспекті в різних жанрах кінематографії та їхньому впливі на цільову аудиторію. Явище прихованої реклами досліджували такі вчені: Г. Гелетчак, Н. Грицюта; М. Кіца; В. Лапіна; С. Соловйов; І. Хлистун та ін. Саме ці дослідники розглядали приховану рекламу та її маніпулятивну дію на формування думки громадськості загалом, або досліджували її вплив у друкованих засобах масової інформації. Проте ніхто не розглядав приховану рекламу та її специфічні особливості в різних жанрах кіноіндустрії. Мета дослідження – охарактеризувати сутність поняття «реклама» і «прихована реклама», визначити їхні функції, різновиди та дослідити особливості маніпулятивного впливу на глядача в кіноіндустрії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Прихована реклама як спосіб впливу на глядача в кіноіндустрії uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу