ElarK-PNU

Мас-медіа і соціальні мережі в сучасному світі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куца, Юліана Ігорівна
dc.date.accessioned 2020-12-01T12:27:43Z
dc.date.available 2020-12-01T12:27:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Куца Ю. І. Мас-медіа і соціальні мережі в сучасному світі : бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Юліана Ігорівна Куца. - Кам'янець-Подільський, 2020. – 60 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3684
dc.description.abstract Інтенсивний розвиток соціальних мереж і зростання кількості користувачів в останні роки значно підвищили їхню роль в інформаційно-комунікаційному просторі. Саме тому поступово відбуваються зміни у функціонуванні засобів масової комунікації, які почали активно використовувати соціальні мережі у своїй діяльності. Соціальні мережі сьогодні сприяють якісному збільшенню аудиторії інтернет-ЗМІ, забезпеченню зворотного зв’язку із користувачем і таким чином є важливим каналом поширення і генерування медіа-контенту. Соціальні мережі нині перетворилися на один з найважливіших інструментів міжлюдського спілкування і стали принципово новою формою комунікації. Цей процес розгортається настільки швидко, що часто випереджає проведення відповідних досліджень. Тому ми повинні звернути особливу увагу на усвідомлення довгострокових перспектив їх розвитку. Отож, метою роботи є комплексне вивчення особливостей ефективної взаємодії соціальних мереж та українських мас-медіа, систематизація медіа-інструментарію для фахової роботи журналістів у соціальних мережах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Мас-медіа і соціальні мережі в сучасному світі uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу