dc.contributor.author |
Петрівська, Лілія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-01T13:05:45Z |
|
dc.date.available |
2020-12-01T13:05:45Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Петрівська Л. В. Стратегія просування бренд у Zara : бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Лілія Вікторівна Петрівська. - Кам'янець-Подільський, 2020. – 60 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3688 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність звернення до цієї теми обумовлена кількома причинами: необхідністю наукового опрацювання проблеми сприйняття людиною бренду як об'єкта соціального пізнання. Сьогодні бренди стали не лише своєрідними споживчими цінностями людства, а активними учасниками життя суспільства. Бренд – основн а категорія задля сучасного споживання та всієї сфери рекламних комунікацій. Мета дослідження – визначити найбільш поширені інтернет-технології просування бренду Zara, проаналізувати сучасні концепції та досвід роботи бренду на сучасном у ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
061 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Стратегія просування бренду Zara |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |