dc.contributor.author |
Політико, Аліна Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-01T13:47:10Z |
|
dc.date.available |
2020-12-01T13:47:10Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Політико А. А. Секрети популярності масового видання (на матеріалі порівняння щотижневика «Дзеркало тижня» та журналу «Жінка») : бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Аліна Анатоліївна Політико. – Кам'янець-Подільський, 2020. – 59 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3689 |
|
dc.description.abstract |
У наш час спостерігається еволюція масових видань, значне розширення палітри їх жанрів, різноманіття хвилюючих тем. На сьогоднішній день у світі представлені сотні різних масових видань. Під однією й тією самою маркою-логотипом видання виходять у багатьох країнах світу, але здебільшого обкладинка і «внутрішнє життя» мають неповторне наповнення, національне обличчя, яке не схоже на «сусіднє». Метою дослідження є виявлення спільних та відмінних рис кількох репрезентативних масових видань для виявлення критеріїв їх популярності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
061 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Секрети популярності масового видання (на матеріалі порівняння щотижневика «Дзеркало тижня» та журналу «Жінка») |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |