Репозиторий Dspace

Секрети популярності масового видання (на матеріалі порівняння щотижневика «Дзеркало тижня» та журналу «Жінка»)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Політико, Аліна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2020-12-01T13:47:10Z
dc.date.available 2020-12-01T13:47:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Політико А. А. Секрети популярності масового видання (на матеріалі порівняння щотижневика «Дзеркало тижня» та журналу «Жінка») : бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Аліна Анатоліївна Політико. – Кам'янець-Подільський, 2020. – 59 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3689
dc.description.abstract У наш час спостерігається еволюція масових видань, значне розширення палітри їх жанрів, різноманіття хвилюючих тем. На сьогоднішній день у світі представлені сотні різних масових видань. Під однією й тією самою маркою-логотипом видання виходять у багатьох країнах світу, але здебільшого обкладинка і «внутрішнє життя» мають неповторне наповнення, національне обличчя, яке не схоже на «сусіднє». Метою дослідження є виявлення спільних та відмінних рис кількох репрезентативних масових видань для виявлення критеріїв їх популярності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Секрети популярності масового видання (на матеріалі порівняння щотижневика «Дзеркало тижня» та журналу «Жінка») uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись