dc.contributor.author |
Ткаченко, Юлія Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-01T14:47:02Z |
|
dc.date.available |
2020-12-01T14:47:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Ткаченко Ю. В. Спонсорство як рекламна технологія просування бренду на прикладі модельного реаліті-шоу «Топ-модель по-українськи»: бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Юлія Валеріївна Ткаченко. – Кам'янець-Подільський, 2020. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3694 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження спричинена тим, що сучасним рекламодавцям для побудови ефективної комунікації зі споживачами постійно доводиться вдосконалювати існуючі методи, інструменти та технології реклами. Тому сьогодні широко використовується TV-спонсорство як ефективна технологія просування товарів і послуг. Мета роботи: з’ясувати специфіку та визначити наскільки ефективним є технологія TV-спонсорства на основі модельного реаліті-шоу «Топ-модель по-українськи». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
061 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Спонсорство як рекламна технологія просування бренду на прикладі модельного реаліті-шоу «Топ-модель по-українськи» |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |