ElarK-PNU

Спонсорство як рекламна технологія просування бренду на прикладі модельного реаліті-шоу «Топ-модель по-українськи»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, Юлія Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-12-01T14:47:02Z
dc.date.available 2020-12-01T14:47:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ткаченко Ю. В. Спонсорство як рекламна технологія просування бренду на прикладі модельного реаліті-шоу «Топ-модель по-українськи»: бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Юлія Валеріївна Ткаченко. – Кам'янець-Подільський, 2020. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3694
dc.description.abstract Актуальність дослідження спричинена тим, що сучасним рекламодавцям для побудови ефективної комунікації зі споживачами постійно доводиться вдосконалювати існуючі методи, інструменти та технології реклами. Тому сьогодні широко використовується TV-спонсорство як ефективна технологія просування товарів і послуг. Мета роботи: з’ясувати специфіку та визначити наскільки ефективним є технологія TV-спонсорства на основі модельного реаліті-шоу «Топ-модель по-українськи». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Спонсорство як рекламна технологія просування бренду на прикладі модельного реаліті-шоу «Топ-модель по-українськи» uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу