Показати скорочений опис матеріалу
dc.date.accessioned | 2020-12-02T13:25:32Z | |
dc.date.available | 2020-12-02T13:25:32Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 16 том 2 / за ред. М.К. Шеремет. – Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2020. – 330 с. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2413-2578 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3700 | |
dc.description.abstract | У збірнику висвітлюються питання спеціальної освіти, представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних доробок вітчизняних та закордонних дослідників. Показані особливості організації та проведення навчально-виховної, корекційної-розвивальної та реабілітаційної роботи з різними віковими групами дітей з особливими освітніми потребами як в умовах закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти, так і в процесі інклюзивного навчання та сімейного виховання. Збірник наукових праць включено до переліку наукометричних баз данних Index Copernicus, Scholar Google. | uk_UA |
dc.description.abstract | The collection of scientific works highlights important issues of special education, presenting wide spectrum of scientific researches and practical investigations of native and foreign scientists. It contains specialties of organization and development of educational, correctional and developing, and rehabilitative work with different age groups of persons with special education needs in the conditions of pre-school, school and after-school special institutions, and in the process of inclusive education and family fostering. The collection of scientific included in the list scientometric databases Index Copernicus, Scholar Google. | en |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавець Ковальчук О.В. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 16;2 | |
dc.title | Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Випуск 16. Т.2 | uk_UA |
dc.title.alternative | Actual problems of the correctional education (pedagogical sciences). Issue 16. Vol.2 | en |
dc.type | Book | en |
dc.identifier.udc | 376(082) |