ElarK-PNU

Особливості роботи психолога з дошкільниками з мовленнєвими порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михальська, Світлана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2020-12-15T14:15:18Z
dc.date.available 2020-12-15T14:15:18Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Михальська С. А. Особливості роботи психолога з дошкільниками з мовленнєвими порушеннями / С. А. Михальська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2017. - Вип. 34. - С. 132-137. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-0893
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3732
dc.description.abstract У статті розглядається проблема організації та змісту психологічної роботи із дітьми з мовленнєвими порушеннями. Здійснено аналіз взаємозалежності між мовленнєвим та психічним розвитком дитини. Проаналізовано методи психологічної допомоги з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей дітей з мовленнєвими порушеннями. Зазначено, що організація корекційної роботи з дітьми-логопатами потребує певної системи, оскільки у них наявні і психологічні проблеми. Обґрунтована необхідність надання психологічної допомоги дітям з мовленнєвими порушеннями. Визначено рекомендації щодо планування роботи психологів у процесі корекційно-розвиткової роботи, що стимулюватиме мовленнєвий і особистісний розвиток дитини. Констатовано, що зміст роботи психолога має бути узгоджений з програмою дошкільного навчального закладу, перспективним і календарним планами роботи вихователя та логопеда, послідовністю корекційного впливу. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the problem of the organization and content of psychological work with children who have speech disorders. The analysis of interdependence between speech and mental development of the child has been carried out. The methods of psychological help taking into account the individual and psychological characteristics of children with speech disorders have been analyzed here. It is noted that organization of correctional work with children who have speech disorders needs a certain system because they have some psychological problems as well. The necessity of providing psychological help for children with speech disorders has been substantiated. The recommendations on the planning of the work of psychologists in the process of corrective-developing activity which will stimulate speech and personality development of the child have been determined here. It is stated that the content of the work of the psychologist must be coordinated with the program of the preschool educational institution, perspective and calendar plans of the work of the educator and speech therapist, the sequence of correctional influence. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія;34
dc.subject дитина uk_UA
dc.subject психолог uk_UA
dc.subject мовлення uk_UA
dc.subject мовленнєві порушення uk_UA
dc.subject психологічна корекція uk_UA
dc.subject child en
dc.subject psychologist en
dc.subject speech en
dc.subject speech disorders en
dc.subject psychological correction en
dc.title Особливості роботи психолога з дошкільниками з мовленнєвими порушеннями uk_UA
dc.title.alternative Features of psychologist’s work with preschoolers’ speech disorders en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 373.2:159-051:81:376


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу