ElarK-PNU

Особистісний підхід як основа в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Алєксєєв, Олександр Олексійович
dc.contributor.author Марчак, Тетяна Андріївна
dc.contributor.author Мельничук, Ірина Миколаївна
dc.contributor.author Райтаровська, Ірина Валентинівна
dc.date.accessioned 2020-12-18T08:12:09Z
dc.date.available 2020-12-18T08:12:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Алєксєєв О.О. Особистісний підхід як основа в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями / О.О. Алєксєєв, І.М. Мельничук, Т.А. Марчак, І.В. Райтаровська // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 16(1). – С. 9-13. uk_UA
dc.identifier.issn 2663-6085
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3744
dc.identifier.uri https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-16-1-1
dc.description.abstract У статті акцентовано увагу на ролі вчителів фізичної культури у підготовці здорового покоління. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури передбачає навчання студентів теорії і методики організації та проведення відповідних занять у школі з групами дітей різновікових категорій та різним рівнем здоров’я. Перед майбутніми вчителями фізичної культури постає важливе завдання – організувати індивідуальну роботу з учнями з метою сприяння школярам у розробці власної програми здоров’язбереження, в якій поєднати всі аспекти оздоровлення та здорового способу життя. На сучасному етапі розвитку суспільства увага педагогічної спільноти зосереджена на проблемі навчання і виховання здорового покоління. Особлива роль в організації оздоровлення молодого покоління належить учителям фізичної культури. Вони навчають школярів основ оздоровчої активності. У Національній стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація» визначено мету та основні завдання для підвищення рівня оздоровчої рухової активності населення. Науковці приділяють особливу увагу вдосконаленню професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, які покликані навчати учнів оздоровчій діяльності. Науковими дослідженнями доведено, що рухова активність значною мірою сприяє дотриманню людиною здорового способу життя, а також зменшенню негативного впливу на організм людини шкідливих звичок, підвищенню стресостійкості та відволікає від асоціальної поведінки. На основі уточнення сутності основного понятійно-термінологічного поля дослідження реалізація особистісного підходу майбутніми вчителями фізичної культури в організації індивідуальної роботи з учнями передбачає врахування основної мети – формування в школярів стійких соціально значущих індивідуальних ознак, які визначатимуть подальшу організацію ними здорового способу життя та фізичної активності. uk_UA
dc.description.abstract The article focuses on the role of physical education teachers in preparing a healthy generation. The professional training of future teachers of physical education involves teaching students the theory and methodology of organizing and conducting appropriate classes at school with groups of children of different age groups and different levels of health. An important task comes before the future teachers of physical culture: to organize individual work with students in order to help schoolchildren develop their own health care program in which to combine all aspects of health improvement and a healthy lifestyle. At the present stage of the development of society, the attention of the pedagogical community is focused on the problem of education and upbringing of a healthy generation. A special role in the organization of young generation’s improvement belongs to teachers of physical culture. They teach students the basics of recreational activity. The National Strategy for Motor Rehabilitation in Ukraine up to 2025 “Motor activity and a healthy lifestyle is a healthy nation” defines the purpose and main tasks for improving the level of motor activity of population. Scientists pay particular attention to improving the training of future physical culture teachers, who are intended to teach health-improving activities to students. On the basis of clarification of the essence of the basic conceptual terminology field, the realization of the personal approach of future physical culture teachers in the organization of individual work with students envisages taking into account the main goal – the formation schoolchildren’s stable socially significant individual characteristics which will determine the further organization of their healthy lifestyle and physical activity. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій» uk_UA
dc.relation.ispartofseries 16(1);
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject education en
dc.subject students en
dc.subject future teachers en
dc.subject physical culture en
dc.subject vocational training en
dc.title Особистісний підхід як основа в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями uk_UA
dc.title.alternative Personal approach as a basis for preparing future teachers of physical culture to organization of individual work with Schools en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 378.147.091.31-051:796:37.091.31-059.1


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу