ElarK-PNU

Особливості лексичної сторони мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойчук, Надія Василівна
dc.date.accessioned 2020-12-21T10:14:55Z
dc.date.available 2020-12-21T10:14:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бойчук Н. В. Особливості лексичної сторони мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Надія Василівна Бойчук. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 108 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3761
dc.description.abstract Неодмінною умовою для всебічного розвитку дитини, для її успішного навчання є вміння спілкуватися з дорослими і однолітками. Дорослі – оберігають досвід, накопичений людством, знання, уміння, культуру. Передати цей досвід можна не інакше, як за допомогою мовлення. Якщо дитина дошкільного віку добре чує, але говорить мало і нерозбірливо, може виявитись, що у неї загальний недорозвиток мовлення (надалі ЗНМ). Це складний дефект, корекція якого вимагає чималих зусиль. Оскільки діти із ЗНМ не завжди правильно вживають слова, не знають значення слів, що призводить до зниженого активного та пасивного словникового запасу і як наслідок їм важко чітко висловити свої думки, окремі діти усвідомлюючи свій дефект, стають мовчазними, сором’язливими, нерішучими; інші навпаки говорять багато, а їх не розуміють, що призводить до роздратування, нервових зривів, агресії тощо. Мета дослідження – вивчити особливості лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості лексичної сторони мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу