dc.contributor.author |
Миронова, Світлана Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-22T12:23:59Z |
|
dc.date.available |
2020-12-22T12:23:59Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Миронова С. П. Уніфікація професійної діяльності вчителя-дефектолога – крок до розвитку професії чи її знищення? / Світлана Петрівна Миронова // Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (25 листопада 2020 року, м. Суми). – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. – С. 320-323. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3768 |
|
dc.description.abstract |
В останні роки професія вчителя-дефектолога стала доволі популярною. Якщо ще 20 років тому таких фахівців готувало всього три заклади вищої освіти, то зараз в Україні майже в кожній області університети прагнуть ліцензувати їх підготовку. І хоча статистика свідчить про збільшення кількості дітей з порушеннями зору, розладами спектру аутизму, інтелекту, переважна більшість ЗВО хочуть готувати логопедів, адже в суспільстві домінує стереотип, що це дуже модна, легка і високооплачувана професія. Вітчизняна траєкторія розгортання інклюзивної освіти призвела, з одного боку, до збільшення потреби у вчителях-дефектологах, а з другого – до неправильної оцінки їх професійної діяльності й підміни понять, що визначають кваліфікацію. Такі тенденції негативно позначаються як на професії вчителя-дефектолога, так і на якості освіти дітей з психофізичними порушеннями. Мета дослідження: обґрунтувати необхідність вузьких кваліфікацій у професійній діяльності вчителя-дефектолога та шкідливість її уніфікації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка |
uk_UA |
dc.title |
Уніфікація професійної діяльності вчителя-дефектолога – крок до розвитку професії чи її знищення? |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |
dc.identifier.udc |
37.091.12.011.3:376-056.2/.3]-051 |
|