ElarK-PNU

Використання ігротерапії на логопедичних заняттях з учнями молодших класів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенюк, Марина Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-12-22T14:41:28Z
dc.date.available 2020-12-22T14:41:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Семенюк М. В. Використання ігротерапії на логопедичних заняттях з учнями молодших класів: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Марина Валеріївна Семенюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 89с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3772
dc.description.abstract В наш час не підлягає сумніву те, що логопедичну роботу з дітьми, які відстають у мовленнєвому розвитку, необхідно розпочинати з раннього віку. У сучасній методичній літературі з логопедії, при роботі з дітьми молодшого шкільного віку рекомендовано проведення різних логопедичних ігор. Організовуючи роботу з молодшими школярами, необхідно враховувати використання гри, як провідного методу роботи. Гра не є пустою забавою, це зміст життя дитини, її творча діяльність потрібна для її розвитку. У грі дитина вчиться не лише швидко спостерігати, але й успішно діяти, критично думати й оцінювати те, що навколо неї відбувається. Через актуальність та важливість для подальшого розвитку дітей молодшого шкільного віку і успішного засвоєння ними навчального матеріалу нами було обрано тему нашого дослідження «Використання ігротерапії на логопедичних заняттях з учнями молодших класів». Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально довести доцільність використання методів ігрової терапії при організації роботи логопеда з молодшими школярами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання ігротерапії на логопедичних заняттях з учнями молодших класів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу