dc.contributor.author |
Миронова, Світлана Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-23T12:29:49Z |
|
dc.date.available |
2020-12-23T12:29:49Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Миронова С. П. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах : навчально-методичний посібник / Світлана Петрівна Миронова. – Тернопіль: Астон, 2020. – 176 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-308-801-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/3787 |
|
dc.description.abstract |
Навчально-методичний посібник розкриває підходи Нової української школи до організації освітнього процесу в інклюзивних класах. У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової Нової української школи; практичні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі; питання змістового та методичного забезпечення інклюзивного навчання в початковій школі. Навчально-методичний посібник адресований слухачам курсів підвищення кваліфікації, педагогам і психологам інклюзивних закладів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Астон |
uk_UA |
dc.title |
Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах |
uk_UA |
dc.type |
Book |
en |
dc.identifier.udc |
373.3-056.2/.3(477)”20”(075) |
|