Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Миронова, Світлана Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-23T12:29:49Z | |
dc.date.available | 2020-12-23T12:29:49Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Миронова С. П. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах : навчально-методичний посібник / Світлана Петрівна Миронова. – Тернопіль: Астон, 2020. – 176 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-308-801-3 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/3787 | |
dc.description.abstract | Навчально-методичний посібник розкриває підходи Нової української школи до організації освітнього процесу в інклюзивних класах. У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової Нової української школи; практичні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі; питання змістового та методичного забезпечення інклюзивного навчання в початковій школі. Навчально-методичний посібник адресований слухачам курсів підвищення кваліфікації, педагогам і психологам інклюзивних закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Астон | uk_UA |
dc.title | Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах | uk_UA |
dc.type | Book | en |
dc.identifier.udc | 373.3-056.2/.3(477)”20”(075) |