Abstract:
Індивідуальний підхід – це система дидактичних засобів організації навчального процесу з іноземної мови, яка включає в себе індивідуалізацію навчання. Індивідуалізація навчання – це дидактичний принцип такого підходу до організації навчального процесу, при якому беруться до уваги особистісна характеристика учня, інтелектуальний розвиток, пізнавальні інтереси, соціальний статус, режим життєдіяльності та ін. Саме ці фактори впливають на успішність навчання. Актуальність індивідуалізації навчання на уроках іноземної мови обумовлена великими індивідуальними відмінностями тих якостей учнів, від яких залежить результат навчання: рівень знань, навичок, навчальних умінь і здібностей, а також властивості і обставини, які впливають саме на цього учня і враховуються в індивідуальних випадках. Мета дослідження – на основі критичного аналізу результатів психолого-педагогічних досліджень та літератури, педагогічної практики сформувати теоретико-методологічні та методичні основи індивідуального навчання (основні поняття, методи, методики, тощо), розкрити значення включення в процес навчання іноземної мови методів і прийомів індивідуального підходу як однієї з умов ефективності навчання.