Аннотации:
Незважаючи на існування чималої кількості публікацій з цього питання, їх автори обмежуються дослідженням окремих проблем. Одні пропонують розглядати Біблію тільки як збірку релігійних та церковних догм, інші – як пам’ятку духовності всього людства, треті – лише як літературну пам’ятку, четверті – з точки зору рецепції Біблії в українській та зарубіжній літературі тощо. Отже, необхідність вироблення комплексного підходу до вивчення Біблії обумовлює актуальність обраної теми. Зважаючи на те, що в межах одного дослідження неможливо охопити весь біблійний матеріал, обмежимося вивченням текстів Старого Завіту. Мета роботи: на основі комплексного підходу до біблійних текстів створити систему вивчення Старого Завіту на уроках зарубіжної літератури.