Аннотации:
Реклама стала одним з головних видів соціальної комунікації і чинить серйозний вплив не тільки на економічні, а й на суспільні взаємовідносини. Технологія впровадження прихованої реклами вже давно відома у світовій практиці та активно використовується в західноєвропейських і північноамериканських країнах. Вивчення різноманітних процесів розвитку реклами як традиційного інструменту маркетингу тісно пов'язані з розвитком мас-медіа. Необхідність прийняття до уваги гендерного фактора при створенні реклами пов'язана з поточними тенденціями розвитку суспільства споживання, для якого характерно постійне стимулювання попиту на вироблені товари і послуги (пропозиція істотно перевищує потенційний попит). Для того, щоб покупець придбав певний набір (пакет) товарів і послуг, необхідно вести з ним постійну рекламно-комунікаційну роботу. В силу цього ефективна рекламна комунікація будується на основі апелювання до безлічі гендерних стереотипів, тобто стійких штампів і образів, які вбудовуються в свідомість споживача, «грають» на його бажаннях і мотиваціях, тим самим просуваючи певний набір брендів. Мета магістерської роботи зводиться до того, щоб визначити основні проблеми в розвитку і поширенню прихованої реклами з точки зору функціонування гендерних стереотипів.