Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Науменко, Григорій Валентинович | |
dc.date.accessioned | 2021-01-25T13:24:24Z | |
dc.date.available | 2021-01-25T13:24:24Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Науменко Г. В. Удосконалення підготовки юних гімнастів із врахуванням морфо-функціональних показників: магістерська роб.: 017 Фізична культура і спорт / Григорій Валентинович Науменко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4081 | |
dc.description.abstract | Велика увага приділяється пошукам інформативних методів педагогічного і біологічного контролю, обґрунтуванню тестів для оцінювання окремих здібностей і сторін підготовленості. Водночас у наукових працях зі спортивної гімнастики наявні різні погляди щодо особливостей співвідношення часу, витраченого на загальну, спеціально-рухову та технічну підготовку в навчально-тренувальному процесі в сучасних умовах, особливо на етапі попередньої базової підготовки. У доступній науковій літературі не виявлено шляхів удосконалення підготовки юних гімнастів у зв’язку з дедалі більшою складністю гімнастичних вправ, якими повинні володіти гімнасти на наступних етапах підготовки. Установлене протиріччя між потребами процесу підготовки юних гімнастів та рівнем їх науково-методичного забезпечення вимагає розв’язання важливого наукового завдання, вказує на актуальність цього дослідження, яке спрямоване на пошук шляхів удосконалення підготовки юних гімнастів з урахуванням морфофункціональних показників на етапі попередньої базової підготовки. Мета дослідження – удосконалення змісту підготовки гімнастів із урахуванням динаміки морфофункціональних показників на етапі попередньої базової підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Удосконалення підготовки юних гімнастів із врахуванням морфо-функціональних показників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |